Avatar billede Xpedel Nybegynder
25. oktober 2009 - 19:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejlkode

Jeg sidder og roder en del med billeder.
Jeg har fået et TV hvor jeg kan sætte en USBhukommelse til.
Nu ville jeg så gerne føre nogle af mine billeder over på den USBhukommelse.
Jeg får overført 867 mb. og mange af de efterfølgende billeder vil ikke ind på USB'en. Jeg får en fejl der siger 0x80070052.
Hvad er der sket.
Avatar billede mtastar Nybegynder
25. oktober 2009 - 19:13 #1
jeg ved ikke præcis hvad den kode betyder. Prøv at formater USB nøglen hvis du kan fuldfører en hèl formatering "burde" der ikke være noget i vejen med den.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. oktober 2009 - 19:46 #2
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2009 - 20:26 #3
Vildt gætteri:

Det KAN skyldes at den tér som SD-hukommelseskort gør.
- der kan max. oprettes 100 filer i hver mappe.

=> Flere mapper !
Avatar billede Xpedel Nybegynder
25. oktober 2009 - 21:37 #4
Det lyder som en god ide. Det vil jeg prøve. Hvis det ikke hjælper, skriver jeg igen.
Tak for hjælpen.:-)
Avatar billede vejmand Juniormester
25. oktober 2009 - 22:49 #5
Xpedel >> Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede Xpedel Nybegynder
26. oktober 2009 - 15:36 #6
Undskyld!
Jeg er ny her på Ekspert dk, men jeg skal nok tage ved lære.
Det hjalp da jeg formaterede min USBnøgle om fra fat til fat 32.
Tak for hjælpen.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. oktober 2009 - 15:47 #7
Velbekomme, svar kommer her.  :-)

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.