Avatar billede underboo Nybegynder
25. oktober 2009 - 15:04 Der er 3 kommentarer

Har brug for samme ip på begge sider af router

Hej
jeg sidder med en Zyxel NBG334W router og firewall, og jeg skal på en eller anden måde have slået NAT fra, jeg har prøvet alt, syntes jeg, men jeg får ikke hul igennem, jeg har fået en fast ip, til min servers andet netkort, denne ip skal kunne routes igennem uden at den ændres.
Det skal bruges til en netbackup løsning og en VPN forbindelse.
kan nogen der ude hjælpe mig?

mvh
Bo Frederiksen
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2009 - 21:51 #1
Har du prøvet at slå bridge mode til? Men tro mig ZyXel skoder helt vildt når man skal til at bruge den til noget fornuftigt
Avatar billede underboo Nybegynder
25. oktober 2009 - 22:24 #2
det vil jeg da prøve en gang i morgen
Avatar billede underboo Nybegynder
29. oktober 2009 - 19:49 #3
Jeg har nu prøvet alt, og har haft en Cisco teknikker på den, men uden held, så den er nu droppet helt, så jeg fandt en SonicWall på lageret, det gik igennem i første forsøg.

tak for indput..