Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. juli 2001 - 12:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Auto start af åbne mapper!

Hejsa
Nu er min windoze styrtet af et par gange(wow noget helt nyt!)
Men nu er det sådan at den har den sjove vane med at når jeg har en mappe åben når lukker windows ned, så pbner den mappen igen når der startes igen(heller ikke noget nyt!)
Nu er problemet bare at når jeg lukker windows ned og HAR lukket alle mapper og så starter igen, åbner den stadig disse mapper, og det er faktisk ved at blive temmeligt mange mapper!
Så er mit spm= Hvad hedder den filder gemmer disse indstillinger? kan jeg bare slette/ændre i den?
Avatar billede cpufan Juniormester
14. juli 2001 - 12:25 #1
Når du starter cpu\'en, så lad windows køre scandisk, og lad være med at trykke på \"afslut\", så bliver indstillingerne gendannet til normal.
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2001 - 12:57 #2
Dette problem havde jeg engang, med at alt var så stort og jeg kunne ikke få de åben foldere ned i format, hver gang jeg åbende en folder var det galt igen. Dette blev først lavet efter en total geninstallation. Noget kunne tyde på, at der er gået ged i din nyinstalering. Jeg ville ikke affinde mig med sådan noget i en ny install, så jeg ville skynde mig, at del partitionen og formaterer igen til nyinstallation. ;o)

Har selv været igang de sidste par dage med 2 systemer 3 gange med windows 98 og 2 gange med windows 2000 før jeg var tilfreds.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. juli 2001 - 20:24 #3
cpufan >> Har jeg gjordt masse vis af gange!
kharder >> En geninstallation er pt ikke muligt da jeg har 1,2Gb data jeg skal have brændt, og alle som jeg kender med brænder er på ferie! :(
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2001 - 20:37 #4
Du kan da vel godt geninstallerer. Dine data ligger forhåbenlig ikke på samme partition, som dit styresystem. Du har da delt din disk op i partitioner. De sidste geninstallereing, som jeg har foretage de sidst par dage, hvor jeg har ryddet partition 1  og 2, har jeg da ikke fjernet de 10 G data, som jeg eller har liggende på maskinen.
Avatar billede ed Nybegynder
18. juli 2001 - 14:30 #5
Med lidt held behøver du ikke geninstallere. Kør install fra Cd\'en og den skulle gerne selv finde ud af, at reparere de eventuelle fejl. Dette er dog noget for alvor bøvl da den kan finde på at overskrive diverse .dll filer med gamle versioner, så jeg kan kun anbefale en reformatering så snart som muligt!

\"ed
Avatar billede webmasterdk Praktikant
26. juli 2001 - 23:57 #6
fik ikke noget jeg kunne bruge! sorry!