Avatar billede Jakobz12 Nybegynder
24. oktober 2009 - 11:19 Der er 9 kommentarer

Hjælp min computer driller

Når jeg tænder min computer så kommer der en sort skærm op og siger windows startede ikke korrekt, dette kan skyldes en ændring i hardwaren eller software.
også kommer der nogen valgmulighedder som jeg kan klikke på, der siger fejlsikret tilstand
fejlsikret tilstand med netværket
fejlsikret tilstand med kommandprompt

og start windows normalt, jeg har klikket på dem alle sammen nu og intet af det virker, den genstarter hele tiden, op til den sorte skærm.
Avatar billede simondid Nybegynder
24. oktober 2009 - 12:14 #1
har du ændret noget hardwear???
Avatar billede Jakobz12 Nybegynder
24. oktober 2009 - 12:20 #2
nej
Avatar billede Jakobz12 Nybegynder
24. oktober 2009 - 12:20 #3
nej
Avatar billede simondid Nybegynder
24. oktober 2009 - 12:29 #4
så lyder det lidt underligt er det kommet efter nogle dårlige shutdows???
Avatar billede ansen Nybegynder
24. oktober 2009 - 12:32 #5
Du skulle vel ikke tilfældigvis have genstartet computer/mistet strømmen eller noget, hvis den har været  igang med et sikkerhedstjek eller opdateringer..
Avatar billede Jakobz12 Nybegynder
24. oktober 2009 - 12:36 #6
nej
24. oktober 2009 - 20:20 #7
Velkommen til E. ...

Du har lagt spm. under kategorien DATABASER ???
Det er nok derfor der ikke kommer så mange indlæg *S*

Skulle nok have været under http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/ ...

---

Desuden:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Bærbar ? Stationær ?
Avatar billede Jakobz12 Nybegynder
24. oktober 2009 - 20:36 #8
unskyld vidste jeg ikke
24. oktober 2009 - 20:46 #9
(Fortsætter vist her -> http://www.eksperten.dk/spm/890531 )