Avatar billede surveytiger Nybegynder
23. oktober 2009 - 16:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med at erstatte dll fil

Har et problem med at jeg skal have erstattet OLEAUT.dll i windows\system32 mappen med en nyere for at faa et program til at fortsætte i installations processen.

Jeg har også fundet en ny, men hvordan lægger jeg den nye ind i system32 mappen?

Hvis jeg prøver at slette eller overskrives OLEAUT.dll(den gamle version fil) skriver Windows XP at filen allerede er i brug.

Dette gaelder også i fejlsikker tilstand

200 points til et godt og hurtigt svar

Tak...
Avatar billede vejmand Juniormester
23. oktober 2009 - 16:25 #1
Kan du heller ikke omdøbe den?
Avatar billede vejmand Juniormester
23. oktober 2009 - 16:28 #2
Hvilket program drejer det sig om?
Avatar billede surveytiger Nybegynder
23. oktober 2009 - 16:40 #3
Damn det virkede. omdoebte og kopierede den ny ind... problem overstaaet.

Kvalitets raadgivning.

Poitne er helt klart dine
Avatar billede vejmand Juniormester
23. oktober 2009 - 16:41 #4
Oki, svar kommer her.  :-)
Avatar billede surveytiger Nybegynder
23. oktober 2009 - 16:42 #5
Ja altsaa hvis jeg kan faa et svar i stedet for en kommentar jeg kan til dele de 200 points til. LOL