Avatar billede ragnarg Nybegynder
23. oktober 2009 - 09:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Styre anden mac.

Hej eksperter.
Jeg har lige fået købt min nye macbook pro med Snow Leopart, dejlig computer.
men nu har jeg et problem. Jeg skal kunne fjernstyre min mors macbook, for at hjælpe hende med div ting. da jeg bor på sjælland og hende i jylland, kan vi ikke gøre det over "local network". Der er ellers en indbygget "Remote desktop" på macen der kun køre over lokalt netværk.
mit spørsmål er så: er det muligt for mig at fjernstyre hendes komputer på anden vis end over lokalt netværk?
Hilsen Ragnar.
Avatar billede ragnarg Nybegynder
23. oktober 2009 - 11:07 #1
hey...
nu fandt jeg selv ud af det (med hjælp fra min nørdede ven). man skal bare downloade teamviewer på www.teamviewer.com på begge computere. Og så køre resten af sig selv..! meget nemt at finde ud af..! :)
Avatar billede askalot Mester
23. oktober 2009 - 19:34 #2
det er nemlig bare et topdollar program
Avatar billede ragnarg Nybegynder
23. oktober 2009 - 20:18 #3
det er det nemlig..! en helt ny verden har åbnet sig for mig..! det køre nemlig også fra pc til mac og omvendt..! så nu behøver jeg ikke slæbe rundt på to computere. :)