Avatar billede mandrup24 Nybegynder
22. oktober 2009 - 10:03 Der er 3 kommentarer

Trådløs net til ps3 og dreambox

Hej

Håber jeg formulerer mig korrekt og forstålig.

Jeg har en ps3 og en dreambox (parabolbox) som jeg gerne vil ha på nettet, men har ingen internet ved fjernsynet, og er meget træt at skal trække kabler osv igennem huset. jeg har jo selvfølgelig trådløs net i huset. så mit spørgsmål lyder: kan man købe en slags router, der fanger det trådløse net, hvor jeg så kan koble de 2 internetkabler fra ps3én og dreamboxen i? Håber på lidt hjælp, på forhånd tak

MVH
Anders
Avatar billede mandrup24 Nybegynder
22. oktober 2009 - 10:09 #1
min dreambox er en 7020S, hvis det skal bruges som oplysning
Avatar billede mandrup24 Nybegynder
22. oktober 2009 - 10:17 #2
Avatar billede sorjak Nybegynder
24. oktober 2009 - 01:35 #3
Hej Anders

Faldt lige over dit spørgsmål, prøv at se på dette her det virker ret fint til min fladskærm,digital HD optager samt blue-ray afspiller der alle har tilslutning til nettet.

Linksys Netværk via elnettet.

Brug husets elinstallation som 85 Mbps
netværk. Du slipper for at trække kabler
og der er ingen døde områder - signalet
er lige stærkt fra loft til kælder.
Sættet indeholder to adaptere: en
adapter med 4 LAN porte og en adapter
med 1 LAN port. Hver adapter sættes i
en stikkontakt og LAN porten tilsluttes
en PC, printer, router eller en anden
LAN enhed. Ekstra adaptere kan tilkøbes.
Varenr.: DK42621

Det virker og der er ikke nogen besværlige opsætninger , sæt enhederne i stikkontakterne og du har 4 nye lan forbindelser
"trådløst" hvor du har en stikkontakt