Avatar billede mouse_dk Nybegynder
22. oktober 2009 - 09:49 Der er 2 kommentarer

Hvor mange LPT porte

Hurtigt spørgsmål.

Hvor mange Lpt porte kan mappes.. hvad er max.??

eks.
net use lptX \\server\printer
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. oktober 2009 - 10:18 #1
Det er jo gammel teknologi :-)

Så vidt jeg husker, har Windows 2000 og XP en indbygget begrænsning på 4 parallelporte - fysiske som logiske.

Denne begrænsning kan, igen så vidt jeg husker det, udviddes nærmest ubegrænset, men giver ydelsesmæssige problemer til gengæld.

Mon ikke Microsoft har en artikel om det... - jeg prøver at se om jeg kan finde noget.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. oktober 2009 - 11:00 #2
Hmm - nix. Jeg kan intet finde om emnet hos Microsoft, så måske husker jeg forkert. Det er mange år siden :-)