Avatar billede shadowmage Nybegynder
21. oktober 2009 - 16:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søgeværktøj der kan filtre på dato

Hejsa

Håber i kan hjælpe mig med finde et godt og gerne gratis værktøj der kan søge en masse foldere og filer igennem med filtre på hvornår de er modificeret/oprettet.

Selve hensigten er at finde filer der er over en hvis alder og så få langt dem væk fra vores netværk, så de ikke fylder så meget på serverne.

/Tommy
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. oktober 2009 - 16:30 #1
Det kan det indbyggede søgningsprogram i XP da hvis du bruger avanceret søgning
Avatar billede shadowmage Nybegynder
21. oktober 2009 - 16:37 #2
Den dør når jeg kommer en hvis antal filer desværre.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. oktober 2009 - 16:47 #3
Kan du så ikke indskrænke tidsperioden du søger på, og så gøre det over et par gange?
Avatar billede shadowmage Nybegynder
21. oktober 2009 - 16:54 #4
Jo, men det er bare ikke så optimalt. Kommer til at tage en god mængde tid. Så hellere finde et program der kan gøre det for mig mens jeg kan fokusere på andre opgaver.
21. oktober 2009 - 17:00 #5
Total Commander -> http://www.ghisler.com/ ???

---

Den WindowsSearch 4.X der er med i en WindowsUpdate ?
18. marts 2011 - 06:41 #6
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede shadowmage Nybegynder
18. marts 2011 - 12:05 #7
At jeg nok hellere må få den lukket.