Avatar billede jkierkegaard Nybegynder
14. juli 2001 - 02:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Operation Flashpoint

Jeg har lige købt Operation Flashpoint, men jeg har et mindre problem; Jeg kan ikke starte spillet! Jeg kan installere det uden problemer, og jeg får det konfigureret det efter alle kunstens regler, men så kommer jeg ikke længre. Jeg når at se spillogoet (Operation Flashpoint - Cold War Crisis), før jeg bliver smidt ud på skrivebordet igen.

Jeg har brugt 4-5 timer på at få det til at fungere, så jeg har vist brugt nok konfigurationskombinationer til at bevise, at jeg ikke kan få det til at fungere. Min hardware er bedre end minimumskravene, så der burde ikke være nogen problemer der - og jeg kunne spille demoen uden problemer. Jeg har forsøgt på 3 computere;
  1: P3-450, 128 MB RAM, TNT2 Ultra (min)
  2: K2-800, 128 MB RAM, Voodoo 3
  3: Aner det ikke, men når alt kom til alt, var den vist fo langsom...

Alle er endt med samme resultat, og de har alle sammen kørt med Windows98. Desuden har de alle haft DirectX 8.0 installeret, og min havde nVidia\'s nyeste detonatordrivere - 12.41.

Jeg håber på, at det er en fejl på cd\'en, så jeg kan bytte den til et andet eksemplar. Er det den rigtige fremgangsmåde?
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2001 - 02:16 #1
Avatar billede jkierkegaard Nybegynder
14. juli 2001 - 02:19 #2
Problemet er, at det er før Codemasters intro, men det er måske et forsøg værd...
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2001 - 02:21 #3
ellers prøv og led vidre i forumet
Avatar billede snowball Novice
14. juli 2001 - 03:26 #4
Hvis du har prøvet på 3 forskellige PC\'ere og de alle er gået ned det samme sted, så vil jeg nok vove og påstå der er noget galt med den CD du har købt. Prøv og gå ned til forhandleren og forklar ham situationen. Hvis han ikke helt tror på dig, så se evt. om du ikke kan komme til at bevise det for ham ved at installere spillet på ens af deres PC\'ere !

Hvis du kender andre der har spillet, så kan du jo også prøve og låne hans/hendes CD og hvis den virker, ja så er der jo ikke så meget og snakke om ;)

Jeg har selv været ude for det samme for et par år siden. Der var simpelthen en fejl på den CD jeg havde købt, så jeg fik den byttet og så var fejlen væk :)

Snowball
Avatar billede jkierkegaard Nybegynder
14. juli 2001 - 21:39 #5
Det lader til, at Space\'s svar var det bedste.. Jeg gjorde ihvertfald hvad der stod i forummet, og nu fingerer det... Så nu skal den ikke byttes.