Avatar billede morpheus Nybegynder
21. oktober 2009 - 00:37 Der er 2 løsninger

Se dækningsbidrag på bogført faktura

Hej,

Jeg har et par bogførte fakturaer som jeg godt kunne tænke mig at se DB på...

Fremgangsmåden har indtil videre været, at kopiere den gamle faktura til en ny, hvor jeg så i nederste højre hjørne kan følge med i DB.

På en bogført faktura står her rykkerstatus i stedet.
Avatar billede ottobp Novice
21. oktober 2009 - 00:47 #1
når du har bogført fakturaen  så  forsvinder DB-visningen

så det man gør  er at  kopiere  den  ønskede faktura til en ny

Her er alt så synligt.  Den kasserer du  blot  når kigget er færdigt

mvh
Otto B  Petersen  certificeret forhandler af SummaSummarum
www.ivaerksaet.dk  og  www.summasupport.dk
Avatar billede morpheus Nybegynder
02. december 2009 - 07:31 #2
Det var jo det samme jeg kom frem til...