Avatar billede bimbo111 Nybegynder
20. oktober 2009 - 13:09 Der er 1 løsning

Bootloader med god GUI

Jeg har lige installeret xp parallelt med min vista og genetableret vistabootloaderen med easyBCD. Men jeg synes vistas sort/hvide bootloader er forfærdelig kedelig. Jeg har set mig lidt varm på refit og chameleon, der begge er bootloader med flot interface.

Problemet er bare at jeg kører xp 32 bit, vista 64 bit, hvilket tilsyneladende udelukker chameleon, der kun er til 32bit-systemer. Desuden bruger jeg amd chipsæt/cpu, så jeg kan vel heller ikke bruge refit?

Er der en måde, så jeg kan bruge en af disse to bootloadere? Eller findes der et ligninde alternativ? (jeg har kikket på flere andre grafiske, som ikke faldt i min smag [gag, acronis og grub])

På fårhånd tak.
Avatar billede bimbo111 Nybegynder
02. januar 2011 - 17:11 #1
Tabte interessen. Ingen løsning.