Avatar billede jackez Nybegynder
12. maj 1999 - 00:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PWS & Access på NT WKS - fryser

Hej
Jeg har et lille problem når jeg tilgår
mine ASP sider i IE5.
Første gang går det helt fint, data bliver hentet fra DB som de skal.
Men 2 gang fryser IE5, og jeg er nødt til at genstarte computeren for at kunne
se siden igen.
Jeg kører NT 4.0 wks, PWS & IE5 og det er en Access database jeg tilgår.

Er der nogen der har haft samme problem / ved hvordan det skal løses ?

Mvh Jakob
Avatar billede qreg Nybegynder
12. maj 1999 - 21:32 #1
Køre du Personal Web Sever under NT????

Var det ikke smartere om du kørte IIS 4.0??????

Det kan måske have noget at gøre med at du køre PWS og ikke IIS når det nu er NT du bruger. Jeg ved det ikke præcist, det er bare et gæt.

Qreg
Avatar billede jackez Nybegynder
12. maj 1999 - 22:10 #2
Ifølge det jeg har læst mig til skulle der ikke være problemer med PWS under NT workstation (det anbefales endda). Desuden mener jeg at IIS kun kan kører under NT server.
Men det kan godt være at det er det der driller - jeg er lige ved at installere website 2.3.7 for at se om den kan finde ud af det, så vi får se.

Jakob
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
12. maj 1999 - 23:16 #3
Jeg har haft samme problem, og har løst det ved at downloade en opdateret version af ADO fra MS, du kan downloade den her

http://download.microsoft.com/msdownload/mdac/sp1a/x86/en/mdac_typ.exe

det virkede for mig, og en af mine venner.

PWS til NT, hedder også IIS 4.0
hvis du bruger følgende:

<%= Request.ServerVariables("SERVER_SOFTWARE") %>
Avatar billede jackez Nybegynder
16. maj 1999 - 00:32 #4
Tak 127144146281 - det virkede.