Avatar billede pgroen Nybegynder
19. oktober 2009 - 12:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DirtyInfo i Forms/XML

Hej,

Når man konverterer en FMB-fil til XML, optræder der
en masse DirtyInfo="true" attributter.

Er der nogen der ved, hvad der ligger i det begreb ?

På forhånd tak...
Avatar billede steber Nybegynder
19. oktober 2009 - 15:37 #1
Har ikke lige en Forms i nærheden af mig nu og kan ikke lige huske, men måske hjælper det dig videre hvis jeg prøver alligevel.
Mener der er en Dirty property (som kan sættes vha. PL/SQL - set_..._property) på de Constrols du har i din form. Den viser om en control er blevet ændret (og kræver Save/Commit til databasen) og i sidste ende om en Block er dirty og bør Save's.
Måske er det de properties/attributter du ser.
Avatar billede pgroen Nybegynder
21. oktober 2009 - 09:59 #2
-> steber

Njah, du tænker på IS_RECORD_DIRTY (som i øvrigt er udokumenteret), men det er jo en runtime-ting...
Avatar billede pgroen Nybegynder
23. november 2009 - 08:48 #3
Lukker...