Avatar billede batzmand Nybegynder
18. oktober 2009 - 16:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Messagebox

Hej.

Har en web applikation hvor jeg prøver på at få en messagebox til at komme frem med ja/nej muligheder. Men denne messagebox bliver vist "bagved", det vil sige den er i bunden hvor man så skal trykke på den for at få den frem.
Findes der ikke en smart måde hvor man kan bestemme at messageboxen skal være i front ?
Jeg programmer i c#.
Avatar billede Syska Mester
18. oktober 2009 - 17:28 #1
Lyder som om det er din WebServer som laver en MessageBox.Show("something"); så den vil altid være bagved.

Du skal over i  noget javascript.

confirm("Vil du slette det?");

// ouT
Avatar billede batzmand Nybegynder
18. oktober 2009 - 17:47 #2
Ahhh tænkte jeg nok ! Så er det igang med javascript.
Avatar billede Syska Mester
18. oktober 2009 - 17:54 #3