Avatar billede Nikolajlaugesen Nybegynder
18. oktober 2009 - 09:10 Der er 4 kommentarer

XP på Medion bærbar

Mange har problemer med at få XP på deres Medion bærbar,Her er løsning til hvordan du gør.
Jeg har brug en del timer på at få min medion bærbar til at modtage Xp,jeg fandt løsning ved at bruge denne sata driver, efter hvad jeg har læst så kan den bruges til alle medion bærbar,du kan hente den her.

http://www.filestube.com/0588f53e5d088f8803e9,g/Intel-Sata-Raid-drivers-v7801012-32bit-packed-by-Fernando.html

Du kan bruge den på usb eller slipstreme den på XP cd eller købe en usb floppy.

1 Start maskine op tryk f2
2 gå hen til advance
3 tryk enter på sata 1 og se om den står Auto gør den ikke det skal du trykke få f5 eller f6 til der står Auto
4 tryk derefter f10
5 Sæt Xp cd i cd drevet(den skal have service pack 2)og tryk enter
6 nu skal cd boot op tryk enter og når blå skærm kommer skal du trykke f6 lad den så køre
7 når den så kriver at du skal trykke S for at installer en driver trykker du S,derefter kommer der 4 muligheder op,du skal bruge nr 3 fra oven,eller den anden sidste tryk så enter og den ligger sig ind på din harddisk,når den er færdig trykker du enter,og den forsætter med at ligge XP på,derefter gør du som du plejer når du formater en hardisk.

Håber det kan bruges
Mvh Nikolaj
18. oktober 2009 - 09:40 #1
PS: "Nu vokser træerne ikke ind i himlen..." - man bør generelt checke om der er driverpakker til det gamle XP system. Der er en del nye - ikke kun Medion - PC'er (bærbare/stationære) som ikke har XP driverpakker; kun Vista og fremefter...
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2009 - 10:14 #2
Var det ikke meningen at dette skulle have været lagt ud som guide i stedet for som spørgsmål?
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2009 - 11:31 #3
Udover at linket ikke virker, hvad er så fidusen ved din fremgangsmåde i stedet for at bruge den SATA driver Medion selv tilbyder ??
Avatar billede Vandreren Novice
18. oktober 2009 - 13:06 #4
Linket virker, det er bare en genvej til rapidshare.com. Husk at bruge copy-paste og få hele linket med.