Avatar billede crazylip Nybegynder
13. juli 2001 - 23:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

3d studio max demo???

Er det muligt at prøve programmet, hvis ja -hvor kan det så downloades???
Avatar billede -mascot- Nybegynder
13. juli 2001 - 23:19 #1
lytter lige med...
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
13. juli 2001 - 23:20 #2
me too..
Avatar billede crazylip Nybegynder
14. juli 2001 - 00:18 #3
hmm....det er måske ikke muligt?
Avatar billede -mascot- Nybegynder
14. juli 2001 - 00:51 #4
jeg har før været inde på deres hp (dem der laver det) og det var sq ingen demo/trial :(
Avatar billede ztilleto Nybegynder
14. juli 2001 - 05:08 #5
Det har de kan jeg så oplyse om...
ja dem som har lavet det er Discreet.
www.discreet.com

derinde kan man få tilsendt en demo CD med 3DsMax4
http://www2.discreet.com/products/forms/max_form_fset.html

mvh
ztilleto
h/N
Avatar billede -mascot- Nybegynder
14. juli 2001 - 10:59 #6
ja det har jeg set...men til download tænkte jeg på....
Avatar billede ztilleto Nybegynder
14. juli 2001 - 15:50 #7
Det skal du ikke regne med..

Måske findes der nogle sider hvor de har den liggende men ikke officelt...

Du kan eventuelt også prøve at tage kontakt til en af de foretninger der handler med MAX i Danmark og få en trail CD fra dem...

mvh
ztilleto
h/N
Avatar billede zerohero Nybegynder
01. august 2001 - 22:04 #8
Men på demo cd\'en findes ingen \"prøve-bar\" demo\'er der ligger kun film og billeder. Jeg tror faktisk ikke at man kan få en \"prøve\" demo af Studio Max (Da den er så udbredt synes Discreet sikkert ikke at der er behov for det) - Men jeg kan varmt anbefale den. Desuden skulle du prøve at kontakte 3D-Connection i København ( www.3dc.dk ) De vil sikkert gerne sende dig en masse CD\'er og materialer omkring Studio Max (Har selv prøvet :-) )

ZeroHero

PS: Der findes en studie version (hvis du er under uddannelse og modtager SU) til ca. 2.500 kr det fandme billigt (normal pris ligger på 25.000 kr).
Avatar billede crazylip Nybegynder
19. august 2001 - 22:17 #9
har selv fundet det :)
Avatar billede faizan Nybegynder
09. marts 2003 - 12:09 #10
crazylip? fandt du af hvor det kunne downloades?
hvis ja, kan jeg få det at vide?