Avatar billede supernatural Nybegynder
13. juli 2001 - 23:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder jeg min IP adresse?

Jeg har ADSL, og en cisco router, jeg har brug for at finde min IP adresse, ikke den interne, som bliver vist hvis jeg kører Winipcfg.
Når jeg kører det, vises IP adressen 10.0.0.4, men det er ikke den jeg skal bruge...
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2001 - 23:07 #1
Avatar billede sven120 Nybegynder
13. juli 2001 - 23:10 #2
Prøv på adressen  www.myip.dk  så kan du se ip på den anden side af routeren...
sven
Avatar billede supernatural Nybegynder
13. juli 2001 - 23:12 #3
Takker =o)
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2001 - 02:01 #4
Der er da så mange programmer, som viser hvilken ip adresse de bruger, så det kan da ikke være noget problem. ;o) Blot man hoster hjemmeside fra sin egen pc, så vil alle webservere også den indbyggede i windows fortælle hvilken adresse der bruges. Dette gælder også ftp servere, de kan altså selv de fleste programmer.

Dem der ikke selv kan finde ud af dette med den rigtige adresse, tja de bør skrottes. ;o)