Avatar billede oleoleo1 Nybegynder
17. oktober 2009 - 19:37 Der er 2 kommentarer

Intern disk unmounter sig selv..

Hej!

Jeg har haft et problem i temmelig lang tid efterhånden, med at min nr. 2 disk unmounter sig selv fra tid til anden. Jeg får samtidigt en fejlmeddelelse op om at 'den disk jeg har taget ud ikke blev lagt korrekt væk etc..'. Er der nogen som har oplevet det samme/har et forslag til en løsning?

Mit system er en G5 - dual 2.5GHz, med Leopard (OS 10.5.8).
Avatar billede aners Nybegynder
01. november 2009 - 18:51 #1
Det er lidt selvmodsigende, for den bliver netop ikke unmountet, hvis du får beskeden om at den blot er frakoblet.

Det kan være rent fysisk, måske en løs forbindelse i strømkablet.
Avatar billede oleoleo1 Nybegynder
01. november 2009 - 19:32 #2
Har tjekket det. Det er også usandsynligt, da det er rimeligt solidt og ikke er blevet koblet til/fra særligt mange gange..