Avatar billede 2c Nybegynder
16. oktober 2009 - 10:06 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Feedback på video hjemmeside: hugmun.org

Hej,

Jeg har lavet en hjemmeside, der viser videoer fra video podcast.

Alt feedback er velkommen.

http://www.hugmun.org

Men især:

Hvilken funktionalitet kunne i tænke jer til sådan et site?

Og er der nogen der ved om det er lovligt at vise video på et site, fra en video podcast?
Avatar billede ByName Nybegynder
17. oktober 2009 - 01:24 #1
kunne godt tænke mig at posterne var smallerer i to eller tre kolonner så alle tre lister var på samme side. nu da du har lavet teksten i den størelse du har.

menuen og banneren i toppen, virker primitiv/masiv i forehold til udtrykket i bunden af siden.

fin opsamling.
Avatar billede -flow- Nybegynder
29. oktober 2009 - 21:07 #2
Måske at tekststørrelsen var lidt større, det kan næsten ikke læses
Avatar billede 2c Nybegynder
09. november 2009 - 23:00 #3
Tak for jeres svar. Den med tekststørrelsen har jeg fået flere steder, så den skal helt sikkert rettes.

ByName, smider du også lige et svar, så kan i dele.
Avatar billede ByName Nybegynder
10. november 2009 - 18:50 #4
svar!