Avatar billede Crashie Nybegynder
15. oktober 2009 - 16:14 Der er 2 kommentarer

BAD_POOL_HEADER

Hejsa

Jeg står i denne trælse sistuation, at jeg får BSoD ukontrolleret. Det sker ofte når jeg åbner spillet "World of Warcraft", og sammentidlig har andre programmer kørende i baggrunden (såsom Winamp), så kan det sker jeg får BSoD - om det er tilfædet, med at begge programmer skal være åbne sammetidlig før det sker, bed jeg endnu ikke, har dog bare ikke oplevet BSoD på andre måder.

Denne BSoD som jeg får, hedder BAD_POOL_HEADER. Ser i, jeg er ikke den store geni hvad der angår BSoD og andre fejl, så derfor søger jeg til råds herinden. Hvor skadeligt er det, for det sker tit. Og er der nogle måde, man kan fjerne det? Et program (helst et godkendt sikkerheds program)

Jeg takker og bukker på forhånd.
Avatar billede Mathias90 Nybegynder
15. oktober 2009 - 18:46 #1
Hej

Nu er jeg normalt ikke supporter af WoW, men... :)

Hvilket styresystem og service pack kører du med?

Efter lidt Googling, kan jeg se, at nogle kloge hoveder, er kommet frem med en workaround, hvor man stopper indekseringstjenesten i Windows. Dette skulle tilsyneladende løse problemet.

Indeksseringstjenesten indekserer filer og mapper, så det f.eks. er hurtigere at bruge Windows' indbyggede søgefunktion.

Prøv at slå den fra, og se om det hjælper.

Se følgende link: http://forums.tweaktown.com/f34/bad_pool_header-18119/

Hvis ikke det hjælper, så prøv lige at poste hexkoden du får med BSoD'en. Så må vi tage den derfra..
Avatar billede Crashie Nybegynder
15. oktober 2009 - 18:52 #2
Ja, undskyld jeg ikke lige kom nærmere på detaljerne, men jeg køre WindowsXP pro, og den nyeste SP3 - Min PC er altid sat til at opgradere, det nyeste af det nyeste :)

Men jeg takker for linket og svaret, vil lige prøve at tjekke det ud.