Avatar billede serverservice Praktikant
15. oktober 2009 - 14:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Winfinans It supportter på Fyn søges til opgaver freelance -

Hej Jeg har fået en mindre opgave hos en kunde.

Der skal sættes nogle rapporter op i winfinans når deres gamle system er konverteret til nyeste version af winfinans.net.
Selve konverteringen står winfinans for så det er primært opsætning af rapporter og hjælp til brug af winfinans.net

Du er selv med til at bestemme din timeløn , men det skal være en der er god til winfinans og gerne andre øko. f.x C5.

Kontaktet til kunden sker gennem mig men du arbejder på egen hånd på stedet. Det er hos et mindre firma i Odense.
For den rigtige kan vi finde ud af et samarbejde indenfor hvert sit område og udveksle kunder .

jeg har flere kunder i C5 så her er der en god mulighed også, bare du er inforstået at vi ikke tager kunder fra hinanden.

Jeg arbejder især indenfor server området jvf. http://serverservice.dk

MVH Dennis
Avatar billede spile Nybegynder
28. oktober 2009 - 08:29 #1
Hej Jeg har stor erfaring inden for winfinans har arbejdet med det i 10 år på alle fronter direkte i sql og raporter , min erfaring er ikke så stor for c5 men lidt er der . du kan tage kontakt til mig på 66121713 eller mail peder@knowhow.dk
Avatar billede serverservice Praktikant
08. november 2009 - 22:27 #2
tak jeg lukker
Avatar billede serverservice Praktikant
08. november 2009 - 22:28 #3
Nej du må gerne lægge et svar spile og glæder mig til samarbejdet
Avatar billede skovinfo Nybegynder
17. november 2009 - 10:19 #4
Hej Dennis,
Jeg arbejdede i Winfinans i 4 år 2003/2007, hvor .net versionen så dagens lys. Jeg tror den i ca. 2 år var på banen mens jeg var ansat.
Og i den .net version jeg arbejdede med, var der IKKE tilgang til at man selv kunne ændre rapporter. Eneste ændringsmulighed var via et skærmbillede i .net hvor man kunne ændre lidt på faktura-layout.
Jeg vil da godt høre fra dig hvis du idag har tilgang til flere faciliteter i .net.

Hilsen
Kim
c5 systemkonsulent
Avatar billede serverservice Praktikant
17. november 2009 - 10:27 #5
Hej skovinfo - Det ved jeg faktisk ikke , men har lavet en aftale med Spile om at han laver det der kan laves.

Vi kan evt. vende tilbage med feedback på resultat og det er i nyeste version af winfinans.net - så må vi løse hvad der kan laves.

Hvis du er interesseret kan jeg godt bruge en c5 konsulent på Fyn - jeg laver selv nyinstallation og backup i C5 og connecter klienter til server i c5 - men jeg mangler en specialist i selve økonomi og support i C5 ?

Hilsen Dennis
Avatar billede skovinfo Nybegynder
17. november 2009 - 11:21 #6
Hej Dennis
Ok, ja lad os se hvad som sker med .net tilretningerne.

C5, ja der er jeg da stærk på c5 systemsiden, altså support, undervisning, opdateringer, rapporttilretninger.
Langhåret programmering, overlader jeg til en c5 programmør.

Jeg bor godt nok på Sjælland, syd for København, men idag udfører jeg megen support/undervisning/installation/opdatering via fjernopkobling. Og en tur til Fyn, koster vist ca. 1.900 incl. broafgift for en kunde.

Hilsen
kim@ACQ.dk
Kim Frederiksen
Avatar billede serverservice Praktikant
19. november 2009 - 11:33 #7
Hej Kim F .

Jeg kan godt bruge dig til online support - så overtager du bare pc/server med fjernskrivebord .
Og vi aftaler hvordan vi gør så du har tid til det - jeg skriver til dig i løbet af ugen.

Dennis