Avatar billede Baeng Nybegynder
14. oktober 2009 - 11:19 Der er 14 kommentarer

Hjæææælp ! ;s - Security Tool ?

hej alle sammen !
Har lidt brug for hjælp her.

Pludselig gik com. bare amok, og alle mine ting på skrivebordet er blevet fjernet. Også kommer der den der Security Tool frem? Måske er var jeg gået ind på noget ? som måske gav virus ? jeg aner det virkelig ikke. kan ikke fjerne programmet igen, og der står at jeg skal slå firewall fra, sådan at jeg kan komme ind på dens side og skrive et eller andet, - det gjorde jeg så, så står der at jeg skal betale !!? men, hvad kan jeg gøre? , bange for en eller anden hacker min com, eller at den går i stykker, bliver jeg virkelig nødt til at betale det? - den popper også bare op, med alt muligt.

Hjælp /:
Avatar billede Vandreren Novice
14. oktober 2009 - 11:32 #1
Det lyder som et af de mange fake antivirus-programmer, der florerer på internettet.

Se evt. her, hvor "LollieOllie" beskriver hvordan det lykkedes ham at fjerne Security Tools, http://www.bleepingcomputer.com/forums/topic263981.html
Avatar billede Baeng Nybegynder
14. oktober 2009 - 11:47 #2
hmm okay , er ikke så god til det med computer, skal se om jeg kan finde ud af det.
14. oktober 2009 - 12:36 #3
Enig med #1 !!!

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Men jeg gætter på en M$ Vindows ->

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

---

"Så ska' vi nok klare det sammen os to ..."
Avatar billede Baeng Nybegynder
14. oktober 2009 - 14:21 #4
Skal da prøve hvad jeg kan, commen genstarter / lukker sig ned heletiden , ved ikke lige hvor lang jeg kommer med det.
- Jeg forstår ikke ikke hvor jeg skal skrive ''nr.'' henne fra SecurityTools.
14. oktober 2009 - 19:35 #5
... så 'nøjes' med en Log fra nævnte HiJackThis o første omgang...
Avatar billede Baeng Nybegynder
16. oktober 2009 - 10:55 #6
Taak for hjælpen begge.

Har sendt min computer ind, og den bliver højstsandsynlig afinstalleret, der var alligevel så meget lort på den.

men takker (;
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2009 - 08:30 #7
Avatar billede splitbus Nybegynder
01. maj 2010 - 02:33 #8
Har prøvet at installere nogle af de anbefalet prg. men de stopper alle i opstarten.

Jeg sidder på en PC hvor jeg SKAL logge på, så jeg kan ikke starte i "fejl sikret tilstand" (hvis det kunne ha hjulpet)

Hvad skal jeg gøre ?
01. maj 2010 - 09:51 #9
<splitbus>: Du skal oprette din egen tråd med dit ?
Avatar billede konko4 Nybegynder
23. september 2010 - 17:04 #10
hvad så når man har gjordt det
Avatar billede konko4 Nybegynder
23. september 2010 - 17:07 #11
har dawnloadet alt man skal og har en mappe med det jeg skulle gæmme og har HiJackThis inde i mappen men hvordan laver man en log
23. september 2010 - 20:28 #12
<konko4>: Hvordan du så har 'forvillet' dig ind på denne gamle tråd, så skal du oprette din EGEN tråd med dit spørgsmål ...
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2010 - 21:58 #13
jeg er også røget i gyngen med security tools og har nu en meget forsinket pc, hvor jeg ikke kan komme af med s.t.
jeg har fulgt dine råd og sidder nu med de to logssom jeg kopiuerer og paster herunder.

Malwarebytes' Anti-Malware 1.50
www.malwarebytes.org

Database version: 5262

Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 8.0.6001.18702

mbam-log-2010-12-07 (19-02-34).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|E:\|)
Objekter skannet: 307124
Tid gået: 1 time(e), 20 minut(ter), 19 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 2
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 25
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 15
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 1
Inficerede Mapper: 27
Inficerede Filer: 26

Hukommelses Processorer Inficeret:
c:\documents and settings\hanne&henrik\application data\MSA\mscj.exe (Backdoor.Bot) -> 4028 -> Unloaded process successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\application data\MSA\mscj.exe (Backdoor.Bot) -> 1928 -> Unloaded process successfully.

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{2AA2FBF8-9C76-4E97-A226-25C5F4AB6358} (Adware.Hotbar) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Explorer Bars\{2AA2FBF8-9C76-4E97-A226-25C5F4AB6358} (Adware.Hotbar) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Explorer Bars\{2AA2FBF8-9C76-4E97-A226-25C5F4AB6358} (Adware.Hotbar) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{2B96D5CC-C5B5-49A5-A69D-CC0A30F9028C} (Adware.Minibug) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{8113B5DE-F7EB-4154-A311-497FB80D8BD0} (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{8113B5DE-F7EB-4154-A311-497FB80D8BD0} (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{90B8B761-DF2B-48AC-BBE0-BCC03A819B3B} (Adware.Zango) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{90B8B761-DF2B-48AC-BBE0-BCC03A819B3B} (Adware.Zango) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{90B8B761-DF2B-48AC-BBE0-BCC03A819B3B} (Adware.Zango) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Typelib\{3C2D2A1E-031F-4397-9614-87C932A848E0} (Adware.Minibug) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{DAED9266-8C28-4C1C-8B58-5C66EFF1D302} (Search.Hijacker) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\58FA5318502C61E40BB21991AECB25E5 (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\61BEF09E2D118194E96583C90B1516AC (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\7E5EAD8FA251C5A45A24533A7762DC9E (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\9DE13AA5855D8404B8E108518D8A827B (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\BC59F3451579E1940A4C1D66DF324D81 (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\D3FBC9A707FA89D43A63227C7E3B0B6D (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\E6F73C824F88EB9409FCF5976F4C9C4B (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{3788E535-897B-463d-B6D6-FEE5B86EC144} (Adware.Zango) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\multimediaControls.chl (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\NetProject (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\RegistrySmart (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Zango (Adware.Zango) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\RegistrySmart (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Zango (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\mscj.exe (Backdoor.Bot) -> Value: mscj.exe -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\mscj (Backdoor.Bot) -> Value: mscj -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce\9565335418 (Rogue.Installer) -> Value: 9565335418 -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser\{8113B5DE-F7EB-4154-A311-497FB80D8BD0} (Trojan.Zlob) -> Value: {8113B5DE-F7EB-4154-A311-497FB80D8BD0} -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\{8113B5DE-F7EB-4154-A311-497FB80D8BD0} (Trojan.Zlob) -> Value: {8113B5DE-F7EB-4154-A311-497FB80D8BD0} -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\{90B8B761-DF2B-48AC-BBE0-BCC03A819B3B} (Adware.Zango) -> Value: {90B8B761-DF2B-48AC-BBE0-BCC03A819B3B} -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Extensions\CmdMapping\{9034A523-D068-4BE8-A284-9DF278BE776E} (Trojan.Zlob) -> Value: {9034A523-D068-4BE8-A284-9DF278BE776E} -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser\{8113B5DE-F7EB-4154-A311-497FB80D8BD0} (Trojan.Zlob) -> Value: {8113B5DE-F7EB-4154-A311-497FB80D8BD0} -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\{8113B5DE-F7EB-4154-A311-497FB80D8BD0} (Trojan.Zlob) -> Value: {8113B5DE-F7EB-4154-A311-497FB80D8BD0} -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\{90B8B761-DF2B-48AC-BBE0-BCC03A819B3B} (Adware.Zango) -> Value: {90B8B761-DF2B-48AC-BBE0-BCC03A819B3B} -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\New Windows\Allow\*.securewebinfo.com (Trojan.Zlob) -> Value: *.securewebinfo.com -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\New Windows\Allow\*.safetyincludes.com (Trojan.Zlob) -> Value: *.safetyincludes.com -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\New Windows\Allow\*.securemanaging.com (Trojan.Zlob) -> Value: *.securemanaging.com -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\5.0\User Agent\Post Platform\Zango 10.3.37.0 (Adware.Zango) -> Value: Zango 10.3.37.0 -> Quarantined and deleted successfully.

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\DisableTaskMgr (PUM.Hijack.TaskManager) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Mapper:
c:\documents and settings\Emil\application data\registrysmart (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\Emil\application data\registrysmart\Log (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\application data\registrysmart (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\application data\registrysmart\Log (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\application data\registrysmart\registry backups (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\Emil\application data\Zango (Adware.Zango) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\Emil\application data\Zango\v3.0 (Adware.Zango) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\Emil\application data\Zango\v3.0\Zango (Adware.Zango) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\Emil\application data\Zango\v3.0\Zango\static (Adware.Zango) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\Emil\application data\Zango\v3.0\Zango\static\1 (Adware.Zango) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\application data\Zango (Adware.Zango) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\application data\Zango\v3.0 (Adware.Zango) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\application data\Zango\v3.0\Zango (Adware.Zango) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\application data\Zango\v3.0\Zango\static (Adware.Zango) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\application data\Zango\v3.0\Zango\static\1 (Adware.Zango) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\adwarealert (Rogue.AdwareAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\online add-on (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\registrysmart (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Sotfone (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Zango (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Zango\bin (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Zango\bin\10.3.37.0 (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Zango\bin\10.3.37.0\firefox (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Zango\bin\10.3.37.0\firefox\extensions (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Zango\bin\10.3.37.0\firefox\extensions\components (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Zango\bin\10.3.37.0\firefox\extensions\plugins (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\WINDOWS\system32\892267 (Trojan.BHO) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Filer:
c:\documents and settings\hanne&henrik\application data\MSA\mscj.exe (Backdoor.Bot) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\lokale indstillinger\application data\9565335418.exe (Rogue.Installer) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\application data\MSA\781.exe (Rogue.Installer) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\lokale indstillinger\application data\88156256.exe (Rogue.Installer) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\lokale indstillinger\Temp\0.30602193094561825.exe (Trojan.Vilsel) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Zango\bin\10.3.37.0\Weather.exe (Adware.Seekmo) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Zango\bin\10.3.37.0\zangosaax.dll (Adware.Zango) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Zango\bin\10.3.37.0\zangosahook.dll (Adware.Seekmo) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\system volume information\_restore{fdff6704-b445-46dc-a83c-5857ed410a5e}\RP850\A0138673.exe (Trojan.VB) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\menuen start\programmer\security tool.lnk (Rogue.SecurityTool) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\WINDOWS\Tasks\registrysmart scheduled scan.job (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\Emil\application data\registrysmart\Log\2008 sep 23 - 10_39_22 am_296.log (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\application data\registrysmart\Log\2008 oct 12 - 09_18_23 pm_843.log (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\application data\registrysmart\registry backups\2008-04-14_19-19-30.reg (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\documents and settings\hanne&henrik\application data\registrysmart\registry backups\2008-04-14_20-56-22.reg (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\online add-on\ot.ico (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\online add-on\ts.ico (Trojan.Zlob) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\registrysmart\DataBase.ref (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\registrysmart\regcleaner.dll (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\registrysmart\registrysmart.url (Rogue.RegistrySmart) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Zango\bin\10.3.37.0\arrow.ico (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Zango\bin\10.3.37.0\copyright.txt (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Zango\bin\10.3.37.0\link.ico (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Zango\bin\10.3.37.0\firefox\extensions\chrome.manifest (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Zango\bin\10.3.37.0\firefox\extensions\install.rdf (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.
c:\programmer\Zango\bin\10.3.37.0\firefox\extensions\components\npclntax.xpt (Adware.180Solutions) -> Quarantined and deleted successfully.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 16:51:26, on 07-12-2010
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\Kernel\TV\CLCapSvc.exe
C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\Kernel\CLML_NTService\CLMLServer.exe
C:\Programmer\Canon\IJPLM\IJPLMSVC.EXE
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\Programmer\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\nipalsm.exe
C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\Kernel\TV\CLSched.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\PCMService.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Programmer\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe
C:\Programmer\ScanSoft\OmniPageSE4\OpwareSE4.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\SilverCrest OML807 Driver\MouClient_FD2_9063RL.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\wcescomm.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe
C:\Programmer\RayV\RayV\RayV.exe
C:\PROGRA~1\MI3AA1~1\rapimgr.exe
C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
C:\Documents and Settings\Hanne&Henrik\Application Data\MSA\mscj.exe
C:\documents and settings\hanne&henrik\application data\msa\mscj.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\Uniblue\RegistryBooster\rbmonitor.exe
C:\Programmer\Uniblue\RegistryBooster\registrybooster.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Documents and Settings\Hanne&Henrik\Skrivebord\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {7C109800-A5D5-438F-9640-18D17E168B88} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Zango - {90B8B761-DF2B-48AC-BBE0-BCC03A819B3B} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {C2A1C5CB-C0EF-4689-9436-F62CCA1C5383} - (no file)
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: IE Custom Tools - {8113B5DE-F7EB-4154-A311-497FB80D8BD0} - (no file)
O3 - Toolbar: (no name) - {51D81DD5-55B7-497F-95DB-D356429BB54E} - (no file)
O3 - Toolbar: Zango - {90B8B761-DF2B-48AC-BBE0-BCC03A819B3B} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RunDLL32.exe NvMCTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\system32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\PCMService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CanonSolutionMenu] C:\Programmer\Canon\SolutionMenu\CNSLMAIN.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [CanonMyPrinter] C:\Programmer\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [SSBkgdUpdate] "C:\Programmer\Fælles filer\Scansoft Shared\SSBkgdUpdate\SSBkgdupdate.exe" -Embedding -boot
O4 - HKLM\..\Run: [OpwareSE4] "C:\Programmer\ScanSoft\OmniPageSE4\OpwareSE4.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Launch SilverCrest OML807] C:\Programmer\SilverCrest OML807 Driver\MouClient_FD2_9063RL.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\wcescomm.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [RayV] C:\Programmer\RayV\RayV\RayV.exe /background
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKCU\..\Run: [mscj.exe] C:\Documents and Settings\Hanne&Henrik\Application Data\MSA\mscj.exe
O4 - HKCU\..\Run: [mscj] c:\documents and settings\hanne&henrik\application data\msa\mscj.exe
O4 - HKCU\..\RunOnce: [9565335418] "C:\Documents and Settings\Hanne&Henrik\Lokale indstillinger\Application Data\9565335418.exe" 4 27 64C665BE-4DE7-423B-A6B6-BC0172B25DF2
O4 - HKCU\..\RunOnce: [RegistryBooster] "C:\Programmer\Uniblue\RegistryBooster\launcher.exe" -w
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\WINDOWS\system32\GPhotos.scr/200
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: FirstClass® - {02011FE3-C22B-451d-9A25-BF4DBB38B8E7} - C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\CONFLICT.1\fcplugin.dll
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MI3AA1~1\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MI3AA1~1\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MI3AA1~1\INetRepl.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {B205A35E-1FC4-4CE3-818B-899DBBB3388C} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Encarta Search Bar\ENCSBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {149E45D8-163E-4189-86FC-45022AB2B6C9} (SpinTop DRM Control) - file:///C:/Programmer/Mahjong%20Escape%20-%20Ancient%20Japan/Images/stg_drm.ocx
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=48835
O16 - DPF: {1C11B948-582A-433F-A98D-A8C4D5CC64F2} (20-20 3D Viewer) - http://kitchenplanner.ikea.com/DK/Core/Player/2020PlayerAX_Win32.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1130600261343
O16 - DPF: {9C196458-4145-46AF-8A77-1506878DFECA} (FirstClass® Control) - ftp://ftp.sektornet.dk/sektornet/skolekom/fcplugin.cab
O16 - DPF: {CC450D71-CC90-424C-8638-1F2DBAC87A54} (ArmHelper Control) - file:///C:/Programmer/Mahjong%20Escape%20-%20Ancient%20Japan/Images/armhelper.ocx
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{D2219074-D47C-4454-A032-1C5B70DCB933}: NameServer = 208.67.223.233,208.67.220.220
O18 - Protocol: fcp - {B3133379-8789-4D3C-9593-C205D7297501} - C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\CONFLICT.1\fcplugin.dll
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: CyberLink Background Capture Service (CBCS) (CLCapSvc) - Unknown owner - C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\Kernel\TV\CLCapSvc.exe
O23 - Service: CyberLink Task Scheduler (CTS) (CLSched) - Unknown owner - C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\Kernel\TV\CLSched.exe
O23 - Service: CyberLink Media Library Service - Cyberlink - C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\Kernel\CLML_NTService\CLMLServer.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: PIXMA Extended Survey Program (IJPLMSVC) - Unknown owner - C:\Programmer\Canon\IJPLM\IJPLMSVC.EXE
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Programmer\Fælles filer\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: nipxirmu - National Instruments Corporation - C:\WINDOWS\system32\nipalsm.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Programmer\CyberLink\Shared Files\RichVideo.exe
O23 - Service: X10 Device Network Service (x10nets) - X10 - C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe

--
End of file - 12202 bytes

Hvad gør jeg så herefter?

Mange hilsner
aarde
07. december 2010 - 22:23 #14
<aarde>: Du skal oprette din EGEN tråd med dit problem/spørgsmål!!!

http://www.eksperten.dk/spm/opret

Så tager vi den derfra ...