Avatar billede sailor Nybegynder
14. oktober 2009 - 08:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Åbne flere faner på samme tid i IE8

Når jeg starter IE8 vil jeg gerne have 5 faner til at åbne med det samme, med hver sin URL, så jeg slipper for at sidde og klikke på ny fane og alle URL. Hvordan gør jeg lige det?
Avatar billede valsby Nybegynder
14. oktober 2009 - 09:24 #1
Jeg er ikke helt sikker, har ikke arbejdet med IE8, men vil tro du kan ændre det i internetindstillinger, omkring det samme sted som hvor du ændrer din startside. Her kan man normaltvis skrive fx 5 sider man ønsker skal starte op hver gang.
Avatar billede nissen2630 Novice
14. oktober 2009 - 09:30 #2
Det kan man meget let.

Tilføj alle de sider du vil åbne i instillinger-> startside.

Det skal være 1 linie pr tab du vil åbne
Avatar billede sailor Nybegynder
14. oktober 2009 - 09:44 #3
Ja, det var da let nok. Hvis man bare lige ved det :-) Tak for hurtig assistance
Avatar billede nissen2630 Novice
14. oktober 2009 - 09:52 #4
Så var det da pænt af dig at tage points selv :-)
Avatar billede sailor Nybegynder
14. oktober 2009 - 17:47 #5
Hov. Det må du da undskylde. Bruger ikke denne side ret tit. Hvordan får jeg givet dig nogle point?
Avatar billede nissen2630 Novice
14. oktober 2009 - 18:28 #6
Betyder ikke noget..Normalt er det jo mig der skal give et svar :-)
Avatar billede sailor Nybegynder
15. oktober 2009 - 08:47 #7
Ok. Må se at finde ud af systemet til næste gang.