Avatar billede tastetoner Nybegynder
13. juli 2001 - 20:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til forum

Hej jeg har et problem med mit asp forum.

Det var et forum jeg fant på nettet, så har jeg siddet og lavet lidt om i det, dvs. at jeg har oversat knapper mm. til dansk, samt jeg har lavet farver om mm. for hele tiden at kunne tjekke hvordan det så ud, benyttede jeg mig af pws, og der virker forummet perfekt. Men så snart jeg ligger det ud på serveren kommer følgende fejlmeddelelse :

Server object error \'ASP 0177 : 800401f3\'

Server.CreateObject Failed

common.inc, line 35

Systemmessage, messageid = 0x800401f3

Den skriver altså at i linie 35 i common.inc er der en eller anden fejl. Jeg åbnede så denne fil og i linie 35-36 stod der :

\'Create a connection odject
Set adoCon = Server.CreateObject(\"ADODB.Connection\")

Hvad er der galt??

ps. Min side som jeg skal ligge forummet ud på, er hostet af freepaq
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
13. juli 2001 - 20:12 #1
Er du sikker på at MDAC er installeret på Freepaqs servere.

ALternativt prøv at se på http://216.163.88.13/caspdoc/360docs/ hvor ChilliSoft documentationen. Som freepaq svjh kører.
Avatar billede tastetoner Nybegynder
13. juli 2001 - 20:17 #2
øhh hvad er MDAC???
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
13. juli 2001 - 20:18 #3
DEn datapakke der indeholder bl.a. ADO.
Avatar billede tastetoner Nybegynder
13. juli 2001 - 20:26 #4
hvad er ado????
Avatar billede tastetoner Nybegynder
13. juli 2001 - 20:28 #5
ved du andre steder, hvor det hele er understøttet, så forumet virker altså???????