Avatar billede mathiassoeholm Nybegynder
12. oktober 2009 - 15:55 Der er 2 kommentarer

Windows 7 crash

Jeg har fornylig installeret Windows 7 på min pc.
Det har kørt ret ustabilt og er crashede flere gange, og efter den gik ned igår, vil den ikke starte op igen.

Den kommer en gang imellem med fejlen:
"Disk read error"

Men ellers søger den bare efter problemer, men finder ingen.. og slukker derefter computer

Jeg kan selvfølgelig bare formater min pc, men den vil ikke engang boot fra cd.

Derudover har jeg også nogen filer som jeg vil gemme inden jeg formatere. Er dette muligt?
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2009 - 17:11 #1
ja hvis du har en anden pc kan du bruge denne metode men forudsætter at harddisken ikke er død.

http://www.sandberg.it/product.aspx?id=133-43

altså tag den ud og sæt den til via usb kablet på en anden pc.

m.v.h
Avatar billede mathiassoeholm Nybegynder
13. oktober 2009 - 22:02 #2
Okay, jeg kender hvis nok en der har sådan en dims :)