Avatar billede underclocker Nybegynder
12. oktober 2009 - 09:28 Der er 4 kommentarer

Et fsb ?

Hej Eksperter.

Je er den lykkelige ejer af en Intel p8700 cpu, men den kan ikke starte min bærbare op, Packard Bell, med Intels PM965 chipset, p8700 kører jo 1066 mhz fsb, og mit bundkort understøtter op til 800 mhz fsb. Jeg tror ikke at det er der det går galt, den kan jo bare under clocke.

Nu er ? er der en måde hvorpå jeg evt. kan strappe nogle pins på p8700, så den kan køre på min bærbare.

Vista 64 bit Ultimate/T7500/2 x 2gb pc2 6400 sodimm/500gb hd.
Er opdateret med nyeste bios/alle drivere.

Sandra siger at der kun er support for op til 667 mhz ram.

Håber der er oplysninger nok, ellers kommer de.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2009 - 11:09 #1
Vil det sige at du har smidt en ny cpu i din bærbare, eller...?
Vedr:
p8700 kører jo 1066 mhz fsb, og mit bundkort understøtter op til 800 mhz fsb. Jeg tror ikke at det er der det går galt, den kan jo bare under clocke.

Har du så prøvet dette???
Avatar billede underclocker Nybegynder
12. oktober 2009 - 11:22 #2
#John

ja, men lige hurtig ud igen, da den ikke ville tænde...

du skriver "har du så prøvet dette ???" Hvad
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2009 - 11:48 #3
At underclocke...
Avatar billede underclocker Nybegynder
12. oktober 2009 - 12:19 #4
#john

Nej det har jeg ikke, dette kan ikke lade sig gøre i min bios.

Det var nu osse en løsning ang. om der er nogen som ved om jeg kan strappe nogle pins på den P8700, så den kan køre i min bærbare