Avatar billede stephan2 Nybegynder
13. juli 2001 - 17:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem i CS

Jeg har et lille problem med CS..pludseligt når jeg sidder og spiller låser spillet bare og jeg er nød til at genstarte. Har 192 RAM, 1200 mhz, Geforce 2 mx og en ping på omkring 60 - 70 så det er nok ikke fordi computeren ikke kan følge med....kan det være en lille indstilling som forårsager dette eller hvad?
Avatar billede techno_dk Nybegynder
13. juli 2001 - 18:05 #1
Har du den nyeste Nvidia Detonator (http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x)
og den nyeste DirectX fra Microsoft (http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=27506) ?
Avatar billede stephan2 Nybegynder
13. juli 2001 - 18:28 #2
Har nyeste detonater og directX 8.0 i forvejen :o(
Avatar billede techno_dk Nybegynder
13. juli 2001 - 18:30 #3
Hvilket Motherboard har du?
Avatar billede ezistenx Nybegynder
13. juli 2001 - 18:42 #4
Du skal prøve at køre dit geforce på 1xAGP hvilket 90% er dit problem! Hvis dit bundkort er k7m er det helt sikkert dit problem, havde nemlig det samme!

Du kan hente NVmax til at gøre dette her: www.nvidia.dk

Ps: hvis dette er dit problem er det alle dine spil der går ned, hvis den er på mere end 1xAgp!!!!
Avatar billede scott Nybegynder
13. juli 2001 - 19:39 #5
http://www.eksperten.dk/spm/82740
Se den der har du svaret...
Måske, ved ikke??

/Scott
Avatar billede ezistenx Nybegynder
16. juli 2001 - 14:02 #6
Troede det var spillet og ik ved login!!! Hvad var problemet så?