Avatar billede fk87 Nybegynder
11. oktober 2009 - 15:58 Der er 5 kommentarer

Simpelt billedgalleri?

Hej eksperter,

Jeg søger et simpelt billedgalleri, som skal kunne implementeres på min hjemmeside.

Det skal fungere således at der er en admindel og en brugerdel hvor billederne vises.

Håber der er nogen som vil kunne hjælpe med at finde et, samt evt. at hjælpe mig med implementationen. Man skulle gerne kunne tilføje et album af gangen og ikke kun enkelte billeder.

På forhånd tak. - Der gives 200 point.
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. oktober 2009 - 17:04 #1
Har du kigget på coppermine ?
Avatar billede fk87 Nybegynder
11. oktober 2009 - 17:11 #2
Jo har godt nok været inde omkring det. Men synes det virker alt for uoverskueligt - Findes der ikke noget mere simpelt. Det system, der bare viser billederne i mappekategorier og så kan man se billederne.

Lidt ligesom dette: http://www.upperwear.dk/karneval.php

Måske med download af hvert enkelt billede eller lign.
Avatar billede justrace Novice
11. oktober 2009 - 17:41 #3
Avatar billede justrace Novice
11. oktober 2009 - 17:42 #4
Ekspertens foto-guru bruger det også: http://zozoom.dk/
Avatar billede justrace Novice
04. november 2009 - 10:13 #5
?