Avatar billede fk87 Nybegynder
11. oktober 2009 - 15:55 Der er 7 kommentarer

Simpelt nyhedsscript?

Hej eksperter,

Jeg søger et simpelt nyhedsscript som vil kunne implementeres på min hjemmeside.

Det skulle gerne fungere således at der er en adminfunktion, hvor nyhederne oprettes (Denne funktion, skulle gerne kunne knyttes til min nuværende login).

Dertil skal der så være en alm.funktion, hvor nyhederne vises - Gerne således at det kan blive på forsiden.

Det skulle gerne tilknyttes mySql-database.

Håber at høre fra nogen af jer - der gives 200 point.
Avatar billede jakobdo Ekspert
11. oktober 2009 - 17:05 #1
Prøv evt. at tag et kig på phplist.
Det er måske lidt mere kompliceret end det du efterspørger, men så må du evt. rette det til.
Avatar billede fk87 Nybegynder
11. oktober 2009 - 17:13 #2
Ja det er netop det - Alt for avanceret - og jeg er desværre ikke så god at jeg bare lige kan rette det til :) Så skulle gerne være dejlig simpelt fra starten..
Avatar billede zips Juniormester
11. oktober 2009 - 19:06 #3
Var det ikke nemmere at du bruget et CMS som har nyhedsbrev samt galleri, så kan det ikke blive nemmere :-)

Test løs her http://php.opensourcecms.com/
Avatar billede fk87 Nybegynder
11. oktober 2009 - 19:11 #4
Jo måske - Men kan ikke finde ud af at opsætte det ønskede design til et færdigt CMS?! Er det noget du vil kunne hjælpe med?
Avatar billede zips Juniormester
11. oktober 2009 - 19:17 #5
Ja dog alt efter hvilket CMS du syndes passer til dit behov, men læg et link til din side så jeg kan se hvor meget arbejde der er i det.
Avatar billede fk87 Nybegynder
11. oktober 2009 - 19:22 #6
Oka - Der er ikke meget arbejde i det hvad angår design - www.nicesport.dk.

Hvad ang. CMS, så skal der være mulighed for at have en nyhedsmodul - gerne med kalenderfunktion, billedgalleri, evt. med videogalleri?

Men ellers de andre funktioner som normalt er tilgængelig i et alm. CMS.
Avatar billede acore Ekspert
12. oktober 2009 - 23:18 #7
Hvad med php-fusion.dk - simpelt cms med nyheder og billedgalleri - blandt andet