Avatar billede fk87 Nybegynder
11. oktober 2009 - 15:28 Der er 6 kommentarer

Flasheffekter på banner

Hej eksperter,

Jeg mangler nogle flasheffekter på mit topbanner til min hjemmeside, og i den forbindelse håbede jeg at hjælpen kunne findes her på exp.dk.

Mit banner kan findes her: http://nicesport.dk/top4.gif

Jeg håber at der kan laves nogle forskellige effekter alá en fremhævende effekt på teksten "Badminton", og derefter en kørende effekt på ringene som afsluttes med en eller anden effekt på badmintonbolden?

I er selvfølgelig også velkommen til at komme med egne forslag.
På forhånd tak. Opgaven giver 200 point.
Avatar billede -flow- Nybegynder
11. oktober 2009 - 22:18 #1
Er selve banneret lavet i Photoshop eller i Flash?
Avatar billede fk87 Nybegynder
11. oktober 2009 - 22:31 #2
Det er lavet i photoshop.
Avatar billede -flow- Nybegynder
11. oktober 2009 - 22:42 #3
Hmh.. min erfaring er at teksten skal være lavet i flash, for at man kan komme ordentlige effekter på..
Avatar billede fk87 Nybegynder
11. oktober 2009 - 22:47 #4
Mm.. Det burde vel godt kunne lade sig gøre - Det har jeg ihvertfald hørt ;) Så hvis du vil give det et forsøg må du meget gerne..
Avatar billede flashion Nybegynder
18. november 2009 - 19:32 #5
Hey, kan du ikke sende mig photoshop filen, så kan jeg da tage et kig på det :)
nicolaikr@hotmail.com
Avatar billede kluq Nybegynder
22. marts 2010 - 01:07 #6
Send filen til mig så laver jeg nogle effekter/intro's til dig :)