Avatar billede web-ben Nybegynder
11. oktober 2009 - 14:13 Der er 2 kommentarer

Nyt meget brugervenligt CMS system er netop udkommet

Kære Brugere

Som partner og medudvikler på BeCMS Interactive Solutions
kan jeg nu meddele at vores CMS løsninger netop er udkommet i en helt ny brugervenlig udgave.

Vores CMS løsninger henvender sig til både privat personer og virksomheder som ønsker en hjemmeside der er utrolig nem at arbejde med. Det enkle arbejdsområde og logiske tilgang gør BeCMS tilgængelig for alle uden dedikeret it-personale. Vi vil dermed med glæde give danmarks iværksættere mulighed for at prøve vores system af, som de aller første.

Vores nye CMS løsninger kommer i to udgaver:

Link til BeCMS Basic:

http://www.becms.dk/produkter/basic/

(Kik efter "Administrator Demonstration" i venstre side for at se en demo af systemet.)

Link til BeCMS Advanced:

http://www.becms.dk/produkter/advanced/

(Kik efter "Administrator Demonstration" i venstre side for at se en demo af systemet.)

Prisen for BeCMS Basic ligger på blot 2999,95 kr. inkl. moms. Denne pris omfatter også 24 månders gratis webhotel samt 12 månders support og vedligeholdelse.

Herunder ligger der et gebyr på 1499,95 kr. for et unikt webdesign eller 499,95 kr. for integrering af et ekisterende design. BeCMS Basic & Advanced kan bestilles digitalt på vores hjemmeside.

Læs mere på vores hjemmeside www.becms.dk eller kontakt os på kontakt@becms.dk

Med Venlig Hilsen

BeCMS Interactive Solutions
Bygmestervej 13, 2.-4
2400 København NV

CVR: 31674964
http://www.becms.dk | kontakt@becms.dk
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. oktober 2009 - 14:20 #1
Denne side er ikke til at reklamere for dit firma. Vil du reklamere, kan du gøre som alle andre og betale for det. Så kommer der en lille fin reklame, til højre for alle spørgsmål og svar.

OBS. det er imod ekspertens regler at reklamere.
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2009 - 14:26 #2
mangler vist nogle æøå i FF?