Avatar billede mr-denner Nybegynder
11. oktober 2009 - 10:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wi-Fi på HTC HERO

Hej Eksperter

Har lige fået en HTC HERO - som jeg er ret glad for - MEN har store problemer med at komme på nettet via Wi-Fi - hvorimod mobiltnet virker upåklageligt!
Har nu læst mig til at HERO'en ikke kører så godt sammen med D-Link og Linksys (mit mærke router).

Mit spørgsmål er derfor, findes der en indstilling eller et program, der kan få tingene til at spille sammen - det ville jo gøre det lidt sjovere :)

Håber I kan hjælpe - på forhånd tak!

Venlig hilsen
Dennis
Avatar billede mr-denner Nybegynder
11. oktober 2009 - 10:30 #1
Lige en lille tilføjelse

Telefonen opdaterer tilsyneladende fint fra min exchangeserver samt vejr m.m.
Avatar billede mr-denner Nybegynder
26. oktober 2009 - 17:34 #2
hmm