Avatar billede Nikolajlaugesen Nybegynder
11. oktober 2009 - 08:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjææælp Vista medion

Hej jeg har en Medion Akoya MD96630 der ligger vista på som jeg gerne vil have væk og istedet for have xp pro på.Mit problem er at når jeg sætter min xp pro i dvd drevet,og den er kørt helt hen til hvor jeg skal formater hardisk skriver den at(der ingen disk i dette drev)jeg har prøvet men en helt ny sata hardisk men den skriver det samme,hvad gør jeg galt.
Håber der er en der kan hjælpe mig.
På forhånd mange tak
Avatar billede justrace Novice
11. oktober 2009 - 09:26 #1
Har du tjekket om der findes XP-drivere til din PC?
Avatar billede justrace Novice
11. oktober 2009 - 10:00 #2
Oppe til højre kan du klikke på "Min profil" og nederst på den side, kan du klikke på "Oprettede spørgsmål" og klik på dem og enten bede folk der har svaret lægge et svar så de kan få deres point, ellers læg et svar selv og derved lukke spørgsmålene.
11. oktober 2009 - 10:49 #3
Hvorfor vil tilbage til den gamle XP ?

Jeg tvivler på at der er XP driverpakker til den PC's hardware; det skal du bruge!!!
Kig efter her http://www.medion.dk/

Iøvrigt - "Velkommen til SATA helvedet" ->
http://in.answers.yahoo.com/question/index?qid=20080409121116AAlAhwP
Avatar billede jonner40 Nybegynder
11. oktober 2009 - 10:53 #4
Avatar billede Nikolajlaugesen Nybegynder
11. oktober 2009 - 18:32 #5
HEJ JUSTRANCE JA DER FINDES DRIVER TIL XP
Avatar billede justrace Novice
11. oktober 2009 - 18:39 #6
Jamen så er det i gang med at lave en boot-cd med sata-driverne. Spørg ikke mig hvordan, men det er det der er løsningen. :)
Avatar billede Nikolajlaugesen Nybegynder
12. oktober 2009 - 08:37 #7
Jeg ved ikke hvor jeg finder en boot cd med de nøvendig driver,kan jeg brænde en selv,min pc skriver at jeg skal bruge A drevet,kan det passe at jeg ikke kan bruge cd rom.
Avatar billede justrace Novice
12. oktober 2009 - 09:38 #8
Du kan nok bruge en usb-dongle, men som jeg har læst, så brænder de fleste en ny cd med win XP sammen med driverne.

Men prøv den her: http://helgec.dk/sata.html
Avatar billede Nikolajlaugesen Nybegynder
16. oktober 2009 - 08:40 #9
Tak for alle svar,men det virker ikke jeg lukker hermed denne samtale.