Avatar billede birthehelle Nybegynder
10. oktober 2009 - 23:04 Der er 2 kommentarer

HJÆLP HJÆLP

Jeg har et par spørgsmål, som jeg håber at nogen måske kunne hjælpe mig med, da jeg ikke er så dygtig til at finde ud af hvad der er godt eller noget møg.

Jeg har fået afvide at jeg skulle købe noget der hedder, spamfighter og slow-pc fighter. det skulle være noget af det bedste til computeren, så skulle der ikke komme virus og alt det andet møg der kan komme ind i ens computer, er der nogen her der kender dette produkt, og hvor godt er det.??

Jeg har lige et problem mere som jeg vil blive glad for at få hjælp til, når jeg skal skrive en email på en hjemside, så kommer der en firkant frem hvor der står, ( Handlingen kunne ikke udføres, da standdardklienten til post ikke er installeret korrekt.)??? hvad betyder denne sætning og hvad kan jeg gøre.
På forhånd tak.
10. oktober 2009 - 23:20 #1
Velkommen til E. ...

Ikke liiiiiige den smarteste overskrift ???

slow-pc fighter -> NEJ

Se mere herfra ->
http://www.spywarefri.dk/sikkerhedspakken/

---

Iøvrigt ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

...en email på en hjemside... - du mener at når du på en hjemmeside klikker på en E-mailadresse ( BlaBlaBla@Bla.dk ) så kommer beskeden ...Handlingen kunne ikke udføres, da standdardklienten til post ikke er installeret korrekt... ?
Du har tilsyneladende ikke opsat noget som helst mht E-mail program ?
Avatar billede Knoklsnedkr Nybegynder
11. oktober 2009 - 12:58 #2
Det kan også være at du ikke har opsat din pop3-konto rigtigt?
Den mailudbyder du har (hotmail, live, yahoo m.fl) har som regel en glimragende brugsforvirring til almindelige mennesker. Det eneste du skal vide er hvilket mailprogram du vil opsætte (Outlook f.eks.)

Avast er et glimrende anti-alt-muligt-program. Har fundet mangt og meget, der ellers havde gemt sig. Det er gratis for private.
NOD32 er heller ikke ueffent.

Hygge!