Avatar billede jhjorsal Mester
10. oktober 2009 - 12:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Drivermangel

Jeg har lige installeret xp på en nyerhvervet bærebar hvor der lå Vista på i forvejen (det gik bare for langsomt, og Xp er kendt territorie) men når jeg går ind i kontrolpanel>computeradministration>enhedshåndtering
Kan jeg se at under andre enheder er der et gult spørgsmåltegn ved:
PCI Device
Skærmkort (VGA kombatibel)
SM-Buscontroller

Jeg formoder at det er nogle drivere den mangler, men hvordan finder jeg ud af hvad det er for nogle, nor der står "ukendt enhed"
Avatar billede Mansee Nybegynder
10. oktober 2009 - 12:51 #1
Hvilken bærbar har du ?
Avatar billede jhjorsal Mester
10. oktober 2009 - 12:54 #2
Toshiba Satellite L300D PSLC8E fra køtilbud i Elgiganten i Horsens i torsdags
Avatar billede Mansee Nybegynder
10. oktober 2009 - 13:04 #3
er du sikker på at du har skrevet det rigtigt ?
Avatar billede Mansee Nybegynder
10. oktober 2009 - 13:10 #5
LOL hvorfor så jeg ikke det #4 ? XD
Avatar billede jhjorsal Mester
12. oktober 2009 - 08:57 #6
Takker snowball lig et svar
Avatar billede snowball Novice
12. oktober 2009 - 09:12 #7
Svar :)