Avatar billede Knoklsnedkr Nybegynder
09. oktober 2009 - 17:10 Der er 3 kommentarer

Videograbber programkrav gør knuder

Jeg har en acer 8,9'. Videograb-programmet kræver 1024x768 men maskinen har "kun" 1024x600.

AAARGH; Er der et andet videograbprogram, der ikke skal være så vanskeligt??? Og som kan køre hardwaret?

Videograbberen er en AGK 10315 (den to-delte).

Håber SERIØST på at der sidder et geni et sted. :-)
Tak for en god side, iøvrigt.

MVH Knoklsnedkr
Avatar billede Knoklsnedkr Nybegynder
09. oktober 2009 - 17:43 #1
Øjjj.... Windows moviemaker kunne hjælpe, problem solved. Tja, nogen gange kan man ikke se skoven....
:-)
Avatar billede Knoklsnedkr Nybegynder
09. oktober 2009 - 23:11 #2
Hmmm.... Den der moviemaker var vist et flop. Det så ud som om den havde tænkt sig atiomportere filerne og arbejdede også på det. Men det virkede lidt som om den gik i stå (brugte 1-2% af cpu-kapaciteten). Eller er det meningen at jeg bliver langhåret inden den er færdig med at tænke laaangsoomt over hver enkelt frame - eller hva´?
Nogen erfaringer????
Avatar billede Knoklsnedkr Nybegynder
11. november 2009 - 22:46 #3
nå.. opgav og smed l... retur.