Avatar billede Mads9902 Nybegynder
09. oktober 2009 - 15:01 Der er 11 kommentarer

få skrivebordet på tvet

Hej alle sammen. jeg har længe gerne ville kunne afspille en film fra min bærbar, så ligge mig over i sengen. tænde tv'et og kunne se filmen. men jeg ved ikke hvordan man gør, derfor giver jeg spørgsmålet videre til jer? - hvordan kan man gøre det?
Avatar billede dragonknight Juniormester
09. oktober 2009 - 15:10 #1
Det afhænger ganske enkelt af hvilket tv du har, eller rettere hvilke muligheder for indgange dit tv har.
Dernæst skal du have klarhed over hvilke udgange din bærbare har.

Uden denne information, er det ikke let at give dig et råd.
Avatar billede Mads9902 Nybegynder
09. oktober 2009 - 15:33 #2
Jeg har en Acer Extensa 5420, og er Phillips tv, kan ikke huske hvilken model det er, men det er to eller tre HDMI udgange og kan slutte tre playstations 2 til?
Avatar billede dragonknight Juniormester
09. oktober 2009 - 15:41 #3
Hvad har den bærbare ?
S-vid, composite og/eller VGA udgang ?
Avatar billede Mads9902 Nybegynder
09. oktober 2009 - 15:48 #4
.hvordan kan man se hvad der er hvad, er ikke den sygeste computer ekspert. men VGA, er det ikke hvor man kan sætte ekstern skærm til, for det kan jeg godt.
Avatar billede dragonknight Juniormester
09. oktober 2009 - 18:24 #6
Jeg er umådelig ked af at jeg har skrevet kommentarer til dit spørgsmål, da jeg kan se st du har for vane at tage point tilbage ved at acceptere dit eget svar.

Det skal aldrig ske mere.
Avatar billede Mads9902 Nybegynder
09. oktober 2009 - 18:46 #7
.dragonknight, det er kun fordi debatten pludselig går i stå og jeg ikke har fået et endelig svar. så er der ikke nogle grund til den bare står åben?
Avatar billede Mads9902 Nybegynder
09. oktober 2009 - 18:47 #8
michael_stim: jeg har VGA, men er lidt i tvivl om S-video, det kunne godt ligne jeg os har den?
- Jeg har ikke HDMI på min computer men i tv'et er det godt nok?
Avatar billede hmanback Nybegynder
12. oktober 2009 - 11:38 #9
køb en vga til hdmi konverter, http://www.elextra.dk/main.aspx?page=article&artno=H29263

Du skal og bruge et audiokabel, minijack til phono.

Og lad være med at poste dobbelt, du har gjort det flere gange - dårlig stil.

Og luk denne: http://www.eksperten.dk/spm/881406
eller giv point hvis du fik hjælp til dit spørgsmål.
Plus de andre "åbne" spørgsmål du har.
Avatar billede Mads9902 Nybegynder
19. oktober 2009 - 17:44 #10
.okay men den der konverter er det med stik så du kan sætte den til computeren også et andet stik ind i tvet?
Avatar billede hmanback Nybegynder
23. oktober 2009 - 15:35 #11
Tror ikke der følger kabler med (hvis det er det du mener med "stik"). Men kontakt forhandleren og spørg dem om produktet.

Tid til at lukke tråden?