Avatar billede ipbirk Nybegynder
09. oktober 2009 - 12:06 Der er 7 kommentarer

Allwaysync 9-4-1

Hej
Er der nogen som kender synkroniseringsprogrammet allwaysync 9-4-1. Jeg vil gerne synkronisere min outlook mellem den stationære pc og den bærbare, men jeg er i tvivl om følgende, skal programmet installeres på begge maskiner og er der noget som skal sættes op?? jeg ville blive meget glad hvis der var nogen som kunne guide mig igennem.

Det er muligt at jeg ikke har stillet spørgsmålet i den rette katagori, men jeg kunne ikke finde den rigtige.
Avatar billede thov Forsker
09. oktober 2009 - 12:32 #1
Der er nok, at installere på den ene computer - men mapper som skal sync'es, skal være tilgængelige for programmet samtidigt (F.eks. delt via netværk).
Avatar billede ipbirk Nybegynder
09. oktober 2009 - 17:40 #2
Hej
Kan du fotælle lidt mere om delt netværk, og om hvad jeg skal gøre
Avatar billede ipbirk Nybegynder
09. oktober 2009 - 18:22 #3
Hej
Jeg har installeret programmet på den bærbare og har i venstre side fundet den mappe jeg vil synkronisere,men hvordan kommer jeg over på den stationære pc, hvad skal jeg skrive i højre side. Jeg har prøvet med pc'ens navn og ip adresse, men får denne fejlmeddelelse systemfejl, Netværksnavnet kan ikke findes. (80070043), filnavn#
Avatar billede thov Forsker
09. oktober 2009 - 18:43 #4
Mappen du vil synkronisere med skal være 'delt' på netværket (Højreklik på mappen, så ser du det).
Avatar billede thov Forsker
09. oktober 2009 - 18:44 #5
P.S.
For du har vel oprettet et hjemmenetværk ?
Avatar billede ipbirk Nybegynder
09. oktober 2009 - 19:32 #6
ja, jeg mener jeg har et hjemmenetværk, jeg kan gå fra den bærbare til stationære ved at på den bærbare skrive ip adressen i min browster og så få forbindelse til den stationære, så mener jeg at jeg har et trådløs hjemmenetværk, er det ikke korrekt
Avatar billede thov Forsker
11. oktober 2009 - 03:54 #7
Nej, egentlig ikke, for i et 'rigtigt' hjemmenetværk, deler computerne hinandens mapper/drev via Stifinder, og ikke gennem en adresse i IE.