Avatar billede stauer Nybegynder
13. juli 2001 - 16:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ASP Programmør til freelance opgaver

Vi står og mangler en programmør til freelance opgaver - primært til ASP!

Vi har allerede en mindre opgave liggende. Det drejer sig om et kalender-interface hvor vores kunde skal kunne logge ind via et admin interface og redigere i sin kalender.

Vi kunne godt tænke os at lave et samarbejde hvor en eventuel freelance programmør giver tilbud efter opgavens omfang.

Vi kan kontaktes her på eksperten eller på info@base.dk
Avatar billede dna Nybegynder
13. juli 2001 - 16:09 #1
Ligger en email senere på dagen! Har lidt travlt lige nu!

dna
Avatar billede jasp.dk Nybegynder
13. juli 2001 - 21:10 #2
jeg er interesseret.

http://www.jasp.dk
Avatar billede tpiil Nybegynder
13. juli 2001 - 21:47 #3
har sendt en mail....
Avatar billede netsrac Praktikant
14. juli 2001 - 02:22 #4
Mail sendt.
Avatar billede dna Nybegynder
14. juli 2001 - 16:07 #5
Agh... Jeg har monster travlt, men det virker somom, at I godt kan bruge flere, så den mail ligger i jeres indbakke i løbet af weekenden!

dna
Avatar billede moroax Nybegynder
16. juli 2001 - 04:31 #6
Jeg ER jo lige her:

http://www.eksperten.dk/spm/89475

* MoRoax...