Avatar billede Jonalist Nybegynder
08. oktober 2009 - 23:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Reklame?

hej eksperter.

Jeg har lavet et forum men der er kun tre medlemmer. Det jeg spørger om er om i ved et sted hvor jeg kan få reklame på, vis i vil reklemere for mig kan jeg reklemere for jer vilket er = vi få alle mange brugere/sere!
Avatar billede webintegrator Nybegynder
08. oktober 2009 - 23:59 #1
skriv dog din adresse herinde så vi kan kigge forbi din flotte forum og eventuelt bliver medlem.... Der vel ikke noget galt i det.!Andet end at det er et godt start.
Avatar billede keysersoze Guru
09. oktober 2009 - 07:37 #2
reklame herinde er ikke tilladt - men man kunne jo pakke det ind i en vurdering af sitet (så kunne man måske samtidig få svar på hvorfor der ikke var flere brugere).
Avatar billede Jonalist Nybegynder
09. oktober 2009 - 10:44 #3
Jeg tror at grunden til der ikke er så mange brugere er at rygtet ikke har bret sig men rekleme er fy fy som keysersoze skriver.
Avatar billede Jonalist Nybegynder
10. oktober 2009 - 16:35 #4
jeg giver mig selv point