Avatar billede phliplip Nybegynder
08. oktober 2009 - 08:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IE8 Compability mode: problemer med height: 100%

Hej,

Har lige lanceret denne side; http://www.mitsuklub.dk/ - Bygget på Drupal.

Jeg har nogen problemer med forsiden, når IE er i compability mode, så gør siden nogen gange det at den vide baggrund ikke følger højden på indholdet. Dvs nogen gange vises teksten med den carbonfiber baggrund bagved, hvilket gør det ganske ulæseligt!

Det der undrer mig er dog at det ikke er HVER gang jeg loader siden..

Ingen problemer i IE8 (IE8 mode), FF 3.5.3 og Safari4 - Alle på Windows
Avatar billede nissen2630 Novice
08. oktober 2009 - 10:40 #1
Ret din min-height:100% til height:100% så virker det her:
#page-inner {
height:100%;
margin-left:auto;
margin-right:auto;
padding:2px;
width:960px;
}
Avatar billede phliplip Nybegynder
08. oktober 2009 - 11:02 #2
Hej Nissen,

Ændret i page-inner, og jeg har stadig probs. Det der irriterer mig er at det er forskelligt fra load til load. Så man skal reloade et par gange for at se om det forekommer eller ej.

Har også prøvet at ændre alle min-height til height - slet ikke godt!
Avatar billede nissen2630 Novice
08. oktober 2009 - 11:43 #3
Den ser total sær ud i IE6

Ville nok lige tage et kig på denne validering :
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=http%3A%2F%2Fwww.mitsuklub.dk%2F&profile=css21&usermedium=all&warning=1&lang=en

Det er når jeg piller ved body og page-inner at tingene retter sig int til det ønskede
Avatar billede phliplip Nybegynder
22. december 2009 - 17:47 #4
Lukker