Avatar billede RippieUK Nybegynder
07. oktober 2009 - 23:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til nyt design

Hej til alle,

For at gå lige til sagen, jeg søger efter en der kan hjælpe mig med at opfriske en hjemmeside for mig. Siden er personlig til mig da et familie medlem ejer den.
Håber at kunne finde en der vil acceptere mine point samt have en form for reklame på siden at de har lavet designet.

Siden der skal friskes op er http://www.handicaphjaelpen.dk/ og den skal forblive relativ simple og pæn. Logo'et skal deværre forblive lilla, et krav fra min familie.

Jeg er klar over at folk ikke gør noget gratis, dog har jeg et lille håb at en med designer talent sidder derude og kan spytte noget sammen på kort tid.

Tak på forhånd.
Avatar billede mall Nybegynder
08. oktober 2009 - 00:51 #1
Jeg vil gerne bidrage med en hjælpende hånd :)
Har du noget specielt i tankerne, eller skal jeg bare lave dig et udkast?
Avatar billede panzer Nybegynder
08. oktober 2009 - 06:43 #2
Hej

Jeg kan se at at Handicaphjælpen er et ApS, og dermed et selskab, så derfor vil jeg ikke hjælpe med et design gratis.

Du er dog meget velkommen til at kontakte mig via lasse@hedeby.net eller på telefon 51 92 50 89.

Du kan se det jeg har lavet på http://www.hedeby.net/Referencer/

Mvh.
Lasse Hedeby
www.hedeby.net
Avatar billede RippieUK Nybegynder
08. oktober 2009 - 07:22 #3
Malls.dk : Ja tak kom med et udkast, jeg havde tænkt mig et meget simplet design, hvor du har noget top banner, venstre side menu og i bunden en bar hvor du kan have noget copyright og email.

Jeg havde tænkt mig også at have dit logo eller noget i venstre side under menuen. :)

Panzer: Tusinde tak for din kommentar, ja det er et ApS, men familie medlemmer som har startet det, så derfor giver jeg dem en hjælpende hånd. Jeg vil huske din kommentar og kontakte dig hvis nødvendig :)

Ronnie
Avatar billede -flow- Nybegynder
08. oktober 2009 - 22:28 #4
Jeg vil også gerne hjælpe hvis der er brug for et design stadigvæk måske?
Avatar billede RippieUK Nybegynder
08. oktober 2009 - 22:43 #5
-flow- > meget gerne kom med et udlæg. du kan fange mig på min email hvis du vil, jeg har kigget på nogle designs som jeg kan lide. kunne sende dig billeder. ronnie[at]rippie.dk

Ronnie
Avatar billede -flow- Nybegynder
08. oktober 2009 - 22:47 #6
okay :) sender dig en mail nu
Avatar billede -flow- Nybegynder
10. oktober 2009 - 14:20 #7
Her er svar :)
Avatar billede RippieUK Nybegynder
11. oktober 2009 - 07:50 #8
Tusinde tak for hjælpen flow, vi snakkes lige ved :)

Ronnie