Avatar billede martin_moth Mester
07. oktober 2009 - 20:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Konkurrence - hvor findes de billigste skydedøre (til skabe osv)?

200p til den der kommer med linket til det sted, hvor man kan købe de billigste skydedøre/låger.

Skal bruges i en lille baggang, ca 2,5 m lang, til at dække af for varmvantsbeholder, reol osv.. Gerne med spejl. Evt. på mål, eller standardstørrelser, så laver jeg noget tilpasning selv...

Har før købt billige låger v. bauhaus, men der er garanteret noget billigere. Hvor?
Avatar billede zoik Nybegynder
07. oktober 2009 - 23:25 #1
Det er godt nok et lidt svært spørgsmål. Du bliver nok nødt til at skrive lidt flere mål end 2,5m lang. Er det højden eller bredden?
Og hvor handy er du? For du kommer ret langt med mdf-plader, en overfræser, maling, hænglser og lidt tid til at gøre det, hvis det for alt i verden skal være billigt.
Jeg er klar over det ikke er et link, men dog er det en mulighed.

Thomas
Avatar billede martin_moth Mester
08. oktober 2009 - 09:04 #2
Ok, fair nok, det skal være færdige låger - jeg tror ikke det er meget billigere selv at lave dem, især ikke hvis jeg gerne vil have spejl i.

Målene kan da sagtens være cirkamål, jeg skal jo bare vide hvor de kan fås billigt, så kan jeg selv finde ud af hvor mange og hvorledes...

Et bud på et link kunne være følgende: http://www.barebilligst.dk/pl/_br_Standard_skydedøre_Låger_65.aspx

Eller et tip om at i Silvan e.l. har de tilbud osv.

PS: 2,5 m lang er længden (sjovt nok)  - højden er alm. lofthøjde, ca 2,2m (men jeg kan jo lave tilpasninger)
Avatar billede zoik Nybegynder
08. oktober 2009 - 09:18 #3
Havde lige overset spejlet... Det har du nok ret i ikke kan betale sig.
www.genbyg.dk
eller
www.bautik.dk
Kan være rimelige bud på noget der er billgt, men så er det jo brugt og kan sikkert godt trænge til en kærlig hånd.
Det ser ikke ud til Genbyg har noget pt. men de har rimelig udskiftning i deres varersortiment hvis du kan vente.
God jagt :0)
Avatar billede martin_moth Mester
01. februar 2010 - 21:22 #4
smid svar
Avatar billede martin_moth Mester
22. marts 2010 - 02:07 #5
lukker