Avatar billede greenstreet Nybegynder
06. oktober 2009 - 21:17 Der er 7 kommentarer

Windows kan ikke finde DVDdrev i stifinder - men AIDA32 kan....

... så problemet er at jeg ikke kan bruge drevet. Windows kan godt finde drevet i enhedshåndtering, hvor der blot meddeles at enheden ikke kan sstartes. Har forsøgt at opdatere drivere automatisk via enh.håndt. uden effekt. Svaret er at enheden er opdateret med nyeste drivere. - Men i Enhedshåndtering får jeg det svar når jeg kontrollere for løsninger at driversoftwaren ikke kan indlæses.
Hvad er der galt?
Avatar billede haverslev Novice
06. oktober 2009 - 21:50 #1
Prøv følgende. Klik på Start - Klik på Kør > Skriv: Regedit  - OK
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}  ( findes kun en mappe der begynder med: 4D36E965 )
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem.  -  Genstart Pc`en.
Avatar billede greenstreet Nybegynder
06. oktober 2009 - 21:58 #2
Hej
Nej - der står hverken uipperfilters eller lowerfilters...
Avatar billede haverslev Novice
06. oktober 2009 - 22:03 #3
Gå i Enhedshåndtering, h-klik på dit DVD drev og vælg fjern
Genstart pc`en og lad windows selv finde og installere det igen
Avatar billede greenstreet Nybegynder
06. oktober 2009 - 22:06 #4
god ide- prøver
Avatar billede greenstreet Nybegynder
06. oktober 2009 - 22:25 #5
Hej igen Haverslev
nej, af og geninstallering hjalp ikke noget...
Avatar billede haverslev Novice
07. oktober 2009 - 19:40 #6
Har du installeret virtuelle drev, som f.eks Deamon tool/Alcohol 120 ?
Hvis ja så prøv at slette disse programmer.

Har du mulighed for at tjekke om kabel til/i drevet sidder korrekt.
Avatar billede greenstreet Nybegynder
07. oktober 2009 - 22:28 #7
Hej igen
Nej, har ikke nogen virtuelle drev. må prøve at se efter kablet...