Avatar billede nesdam Nybegynder
06. oktober 2009 - 21:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flash Player 10 crasher internet explorer

Min flash player crasher adskillige sider på internet explorer.Når jeg scroller over en webside og musen rammer et flash objekt crasher siden i mange tilfælde. Jeg bliver bedt om at afinstallere flash player, da det åbenbart er den der giver problemet. Jeg skal installere nyeste version og det har jeg gjort 25 gange uden det hjælper.
Bruger Internet exlorer 8 og flash player 10.
(vil ikke skifte browser, så foreslå ikke firefox og lign.)
Avatar billede b-and Novice
06. oktober 2009 - 21:51 #1
Prøv og nulstil IE8...
Avatar billede nesdam Nybegynder
06. oktober 2009 - 21:56 #2
hvad mener du helt nøjagtig med 0 stil ie8
Avatar billede b-and Novice
06. oktober 2009 - 22:07 #3
Sorry - ud fra måden du skrev troede jeg du havde styr på det… *S*

Læs her > http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/ff6cc789-e857-439d-a384-08bfa45354271030.mspx
Avatar billede nesdam Nybegynder
06. oktober 2009 - 22:32 #4
Super-det var tilsyneladende det der skulle til. Det har irriteret mig i ugevis så jeg smider gladeligt 60 point til dig.
Er det ikke noget med, at du skal sende "svar" for at kunne få pointene.
Tak for hjælpen.
Avatar billede b-and Novice
06. oktober 2009 - 22:54 #5
Velkommen - du får et svar her... *S*