Avatar billede Lost-it Nybegynder
05. oktober 2009 - 09:36 Der er 12 kommentarer

Skriv jeres mening og svar på spørgsmålene, på forhånd Tak !

Hej alle på eksperten.dk, jeg tænkte over om i også har de problemer hvor i har smidt jeres fjernbetjening væk ?.
Kunne i give mig et hurtigt svar på det og også svarer på om i kunne tænke jer en løsning på problemet ?.

mvh Lost-it
Avatar billede vejmand Juniormester
05. oktober 2009 - 11:35 #1
Fjernbetjening til hvad?

Jeg har ikke smidt nogen fjernbetjening væk, men hvis jeg havde, ville jeg nok bruge følgende løsning:

Købe en ny.........
Avatar billede Jensen DK Novice
05. oktober 2009 - 12:48 #2
Ja købe en universal fjernbetjening som kan bruges til flere forskellige aparater, og hvordan kan man bare smide den ud?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. oktober 2009 - 13:14 #3
Du bliver nok nødt til at præcisere hvilken fjernbetjening det drejer sig om, hvis du skal have et mere dybdegående svar.  :-)
Avatar billede justrace Novice
05. oktober 2009 - 17:59 #5
HVIS jeg skulle være ude for det, ville jeg nok hælde et par nye batterier i min Logitech Harmony.

Men eller samme som vejmand: Købe en ny. :)
Avatar billede justrace Novice
05. oktober 2009 - 18:08 #6
.... eller købe en af larry, og glemme alt om TV. :)
05. oktober 2009 - 22:41 #7
(Men jeg vil ikke af med dem!!!)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. oktober 2009 - 22:49 #8
Hvis fjernbetjeningen bliver væk, kunne jeg jo begynde at snakke med konen, og lege med ungerne (jeg mener da vi har mere end een), eller begynde at grave i blomsterbedet - det er vist et par år siden, jeg skulle være begyndt. Hmm, lyder faktisk ikke så tosset ... går en fjernbetjening i stykker hvis man putter den i et glas med øl?
Avatar billede justrace Novice
05. oktober 2009 - 22:50 #9
Jamen jeg kan godt nøjes med at låne. Du bruger vel ikke dem alle 3 på én gang?
Avatar billede justrace Novice
05. oktober 2009 - 22:54 #10
Nej, den går ikke i stykker, sådan fysisk, men den holder sandsynligvis op med at rette sig efter dine anvisninger ved tryk på knapperne. :)

Det med at tale med konen, og lege med ungerne er vel bare en nødløsning, ikk' ? Hvis ikke de er flyttet hjemmefra uden du har opdaget det. :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. oktober 2009 - 22:58 #11
"holder sandsynligvis op med at rette sig efter dine anvisninger" - ligner nogen jeg kender
Avatar billede Jensen DK Novice
06. oktober 2009 - 06:14 #12
Det er ikke meget vi hører fra Lost-it, er nok ude og købe ny fjernbetjening.
går en fjernbetjening i stykker hvis man putter den i et glas med øl?
Øllet bliver ødelagt.