Avatar billede stig3 Mester
04. oktober 2009 - 11:47 Der er 1 løsning

Dynamics AX trial version

Hej

Jeg ville gerne sætte mig lidt ind i axapta og leder derfor efter en demo version.

Kan man virkelig ikke downloade en prøveversion af det nogen steder ?

Eller er der evt. nogle bøger som har softwaren med ?

Hvis ikke - er der så nogle andre ERP systemer, som har trial versioner ?
(Af de store - ikke freeware ERP systemer)
Avatar billede wilco Nybegynder
24. november 2009 - 20:11 #1
Hejsa

Du skal have en seriøs forbindelse, samt et ok pc-system der hjemme.

Dynamics AX blev udgivet i et virtuelt miljø på ca 27 GB. - Det er muligt at du stadig kan finde dette  image et eller andet sted.

For at køre en AX, skal du køre Active Directory f.eks. og sql/oracle til database.

Det er ikke længre for "amatører" som dig og mig at installere sådan en fætter.

Med andre ord - tror jeg du skal droppe at satse på AX

m.v.h.

Wilco