Avatar billede carsten51 Nybegynder
03. oktober 2009 - 23:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

codecs til windows 7

hvilke codecs kan man bruge til windows 7  subtitle workshop fungerer ikke rigtigt så derfor spørgsmålet
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 00:39 #1
codecs til hvad?
Avatar billede carsten51 Nybegynder
04. oktober 2009 - 00:47 #2
jeg skrev subtitle workshop ikke kunne vise film i win 7
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 00:50 #3
det her virker glimrende.

http://www.vistaguide.dk/?action=programs&pattern=codecs
Windows 7 Codecs 1.1.2

m.v.h
Avatar billede carsten51 Nybegynder
04. oktober 2009 - 11:02 #4
hvordan giver man point ?
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 11:40 #5
du beder om at få et svar fra den du vil give point og når du får det anerkender du det og så får han point men du har taget dem selv. den funktion du benytter er ment til ham/hende du vil give point. man skal jo ikke give sig selv point hvis man vil give dem til andre men du kan også hvis du INTET RIGTIGT svar får lukke spørgsmålet ved at give sig selv pointene.
pointene er noget man får gratis hver dag fra eksperten og mange er lidt bange for at give dem væk

hvis du mener mig med hensyn til point kan du kun give mig dem ved at lave et nyt spørgsmål og lave en link til det og bede mig om et svar du accepterer
til administrator
"skulle vi ikke snart få lavet det her system så nye kan finde ud af det. de skulle også gerne vende tilbage og give pointene og ikke som mange gør at når de har skrevet at de anerkender glemmer at gøre det"
Avatar billede carsten51 Nybegynder
04. oktober 2009 - 12:45 #6
det er underligt at man kan give sig selv point af sine point
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 12:55 #7
prøv at læse linie 3+4 -----#5

man skal altid huske at lukke sine spørgsmål hvis man har stillet et og er man godt tilfreds giver man en eller flere point. det kan man også hvis der er flere der har lagt svar men husk stilleren bestemmer hvem der skal have point
er man ikke tilfreds lægger man selv et svar og lukker spørgsmålet.

det er faktisk ret simpelt.

m.v.h
Avatar billede carsten51 Nybegynder
04. oktober 2009 - 13:05 #8
jeg vil prøve at stille et spørgsmål så svar hurtigt  så prøver vi igen
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 13:23 #9
nej glem det bare men husk det til næste gang.
jeg er ikke den store point høster.