Avatar billede taygoo Nybegynder
03. oktober 2009 - 12:08 Der er 1 løsning

PC genstarter når jeg slutter den til TV via vga

Jeg har købt mig et TV, Panasonic P37X10Y. Den har jeg haft i en uge nu.

Først var der ikke noget problem med at sætte pc'en til fjernsynet via vga.

Men anden gang da jeg skulle prøve, kom der en lille gnist mellem fjernsynet og vgakablet. Det har resulteret i at min pc' genstarter hele tiden. Pc'en starter i 2 min. hvorefter den genstarter når den når til windows. Den genstarter også selv om man har kørt på en normal pc' skærm i timevis, og så slutter pc'en til fjernsynet - så genstarter pc'en også.

1. Er der nogle som har oplevet dette eller kender en forklaring på det?
2. Er det ikke meget normalt at man slutter vga til mens pc'en og tv'et kører...eller er det bare mig der laver fejl 40?

Mvh Taygoo

Mvh LilleLars
Avatar billede taygoo Nybegynder
05. november 2010 - 20:13 #1
luk